کد خبر : 77677

الکس به استقلال خوش آمدی

الکس به استقلال خوش آمدی

باشگاه استقلال در تلاش است به غائله انتخاب سرمربی که بعد از استعفای فرهاد مجیدی به پا شد، پایان دهد. در حال حاضر الکساندر نوری به جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم استقلال تبدیل شده و باشگاه استقلال اگر بتواند موانع مالی پیش رو را از میان بردارد، این مربی دورگه به استقلال خواهد پیوست.

به گزارش ایران ورزشی، در عین حال که پروسه انتخاب نوری شکل جدی‌تری به خود گرفته اما بسیاری همچنان بر این باورند که جواد نکونام در این شرایط گزینه مطلوب‌تری نسبت به نوری محسوب می‌شد و مدیران استقلال باید به هر شکل ممکن با این مربی به توافق نهایی می‌رسیدند. 

مدیران باشگاه استقلال اما به هر دلیل موفق به انجام این کار نشدند تا نوری به گزینه اول تبدیل شود و حتی در آستانه عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال قرار بگیرد. بعد از جدی‌تر شدن ماجرای حضور نوری در استقلال بسیاری از هواداران این باشگاه به صفحه رسمی نوری هجوم بردند و واکنش‌های متفاوتی را نسبت به حضور او نشان دادند. 

میان کامنت‌هایی که برای نوری ارسال شده بسیاری از هواداران استقلال برای او آرزوی موفقیت کرده‌اند و خواستار ساختن استقلالی در حد قهرمانی لیگ برتر شده‌اند. قلب‌های آبی در صفحه شخصی این مربی ایرانی_آلمانی به وفور دیده می‌شود اما در این میان هستند کسانی که از حضور این مربی چندان استقبال نکرده‌اند و بر این باورند که این مربی از تجربیات کافی برای قهرمان کردن استقلال برخوردار نیست. دلیل این افراد حضور نوری در تیم‌هایی است که غالباً برای سقوط نکردن تلاش می‌کردند. حرف این است که شاید او به‌دلیل فعالیت در چنین تیم‌هایی روحیه برنده شدن نداشته باشد و به‌دلیل شکست‌های متوالی به باخت عادت کرده باشد.

 در میان نظراتی که داده شده البته طیفی هم هستند که دل به حضور طولانی او در فوتبال آلمان دوخته و اعتقاد دارند نوری توانایی رساندن استقلال به جایگاه مطلوب را دارد. مجموع این نظرات نشان می‌دهد نوری اگر سرمربی استقلال شود، در شرایطی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت که درباره او نظرات واحدی وجود ندارد که باید دید این مربی که هیچ گاه در فوتبال ایران فعالیت نکرده و نه به‌عنوان بازیکن و نه به‌عنوان مربی تجربه‌ای نداشته آیا در استقلال به توفیق خواهد رسید یا خیر؟! به هر حال نوری شباهت‌هایی به افشین قطبی دارد. مردی که توانست پرسپولیس را در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران قهرمان لیگ برتر کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها