کد خبر : 77621

گزینه نیمه خارجی هدایت استقلال در رادار سپاهان نیز دیده می شود

گزینه نیمه خارجی هدایت استقلال در رادار سپاهان نیز دیده می شود

پس از گذشت 10 روز از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و مذاکره مسئولان باشگاه با چند گزینه داخلی از جمله جواد نکونام و رضا عنایتی، شواهد و قراین نشان می دهد باشگاه به دنبال جذب مربی خارجی است. البته در آغاز رایزنی استقلالی ها برای انتخاب سرمربی جدید نام چند مربی خارجی از جمله آندره آ استراماچونی و لچسکو مربیان ایتالیایی و رومانیایی برای هدایت آبی ها مطرح بود که استراماچونی هرگونه مذاکره با مدیران استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش روزنامه خراسان، در ادامه صحبت از مذاکره با ژوزه مورایس دستیار پرتغالی ژوزه مورینیو بود که حتی رسانه های اروپایی هم به آن پرداختند. نشریه «اوجوگو» پرتغال بعد از مطرح شدن نام ژوزه مورایس توسط برخی رسانه های داخلی به عنوان یکی از گزینه های مربیگری در استقلال گزارشی ارائه کرد. این رسانه پیشنهاد استقلال را دری برای بازگشت مربی پرتغالی به دوران مربیگری دانست و نوشت: استقلال قهرمان لیگ ایران به دنبال جذب مورایس است و احتمال دارد به زودی با این تیم ایرانی قرارداد امضا کند.

همچنین نشریه «DTransferencias» پرتغال هم در این زمینه نوشت: ژوزه مورایس پیشنهادی از باشگاه استقلال ایران برای مربیگری دریافت کرده است. او سابقه هدایت چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد و با این دو تیم به قهرمانی نیز رسیده است. با این حال نامی که در یکی دو روز اخیر مطرح شده الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی است که فصل گذشته هم یکی از گزینه های هدایت استقلال بود و در نهایت فرهاد مجیدی سرمربی این تیم شد.

الکس نوری گزینه مشترک استقلال و سپاهان

حالا دوباره صحبت از الکس نوری است، مربی که سابقه مربیگری در لیگ آلمان را دارد و به دلیل آشنایی نسبی با فرهنگ ایران و فوتبال و قیمت نسبتا ارزان تر او نسبت به سایر گزینه های خارجی در اولویت قرار گرفته است. اتفاقا فصل گذشته دلیل توافق نکردن مدیران باشگاه استقلال با او، اصرار استقلالی ها به عقد قرارداد ریالی بود که او مخالفت کرده بود. حال این سوال مطرح است که آیا این بار هم موضع استقلال درباره نوع پرداخت دستمزد مثل فصل گذشته است یا این که موضع نوری تغییر کرده است؟ البته شنیده می شود الکس نوری گزینه هدایت سپاهان اصفهان هم هست و باید دید جدال جذب مربی دورگه را ساکت می برد یا آجورلو؟ سپاهانی ها پس از کناره گیری محرم نویدکیا سرمربی شان، دنبال جذب مربی خارجی هستند و در روزهای گذشته از فیلیکس ماگات و کارلوس کی روش مربیان آلمانی و پرتغالی به عنوان گزینه های سرمربیگری آن ها یاد شده اما شاید سپاهان هم به دلیل مسائل مالی و کاهش هزینه ها قید آن ها را بزند و به سراغ مربی ارزان تر برود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها