کد خبر : 77641

الکس نوری امروز یا فردا سرمربی استقلال است

الکس نوری امروز یا فردا سرمربی استقلال است

سرمربی سابق تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان در آستانه امضای قرارداد رسمی با استقلال تهران قرار دارد.

به دنبال جدایی فرهاد مجیدی از استقلال تهران، گزینه‌های سرمربیگری در این تیم طی هفته‌های گذشته مورد بررسی قرار گرفته و قرار است به زودی سرمربی جدید معرفی شود.

درحالیکه مذاکراتی با جواد نکونام صورت گرفته بود او جدایی از فولاد خوزستان را نپذیرفت و همینطور رضا عنایتی هم یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه بود که مخالفت هواداران با حضور او موجب پایان روند مذاکرات شد.

پس از تایید درخواست هواداران برای انتخاب سرمربی خارجی، نام‌های متفاوتی پیرامون نیمکت این تیم مطرح شد که در نهایت گزینه مورد تایید مدیریت معرفی شد: الکس نوری، سرمربی سابق تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان.

در این راستا شنیده می‌شود به دنبال مذاکراتی که طرفین داشته‌اند مقرر شده تا پایان امروز یا نهایتا فردا، نوری به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال تهران معرفی شود. نوری پیش از این هم به عنوان کاندید سرمربیگری در این تیم تهرانی معرفی شده بود. گفته می‌شود موضوع نهایی برای امضای قرارداد روی ریالی یا ارزی بودن این توافقنامه است که به زودی مرتفع می‌شود.

سرمربی 42 ساله فصل پیش در تیم کاوالا در لیگ دسته دوم یونان حضور داشت و این تیم در پایان فصل به رده پایین‌تر سقوط کرد. او البته تا پایان فصل در این تیم حضور نداشت و پس از 15 مسابقه که نتیجه آن 3 پیروزی، 7 تساوی و 5 شکست بود، به همکاری خود پایان داد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها