کد خبر : 77483

دشمن حامد لک نزدیک به نیمکت پرسپولیس

دشمن حامد لک نزدیک به نیمکت پرسپولیس

حالا و با کنار رفتن داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور پرسپولیس باید دنبال یک مربی بدنساز و یک مربی گلرها باشد و البته شخص یحیی گل‌محمدی باید دستیاران جدیدش را معرفی کرده و برای جذب آنها از باشگاه درخواست کند. در عین حال احتمال جدایی حمید مطهری هم زیاد است و اگر او هم از جمع دستیاران یحیی خارج شود گل‌محمدی و باشگاه باید دنبال یک تمرین دهنده و دستیار اول باشند.

به گزارش ایران ورزشی، دیروز گفته شد باشگاه پرسپولیس به گل‌محمدی نام چند مربی خارجی را داده تا از بین آنها انتخاب کند اما خود یحیی دوست دارد با مربی ایرانی کار کند و حتی نام یکی از مربیان داخلی هم برای دستیاری مطرح شده است. از سوی دیگر بحث حضور محسن سیدی به‌عنوان مربی گلرهای تیم مطرح شده است. مربی‌ای که در زمان حضور کالدرون مربی گلرهای پرسپولیس بود. سیدی با بیرانوند رابطه بسیار خوبی دارد و حالا که نامش به‌عنوان گزینه حضور در کادر فنی پرسپولیس مطرح شده این شائبه به وجود آمده که نکند بیرانوند شرط گذاشته که سیدی هم در کادر فنی باشد؟!

البته سیدی دیروز در مصاحبه‌ای گفته بود از سوی باشگاه هیچ تماسی با او گرفته نشده است و حتماً باشگاه گزینه‌های مدنظر یحیی را بررسی می‌کند. البته نکته اینجاست که حدود یک ماه قبل حامد لک مصاحبه بسیار تندی علیه سیدی انجام داد و پیش‌بینی می‌شود اگر به هر طریقی این مربی به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود لک از پرسپولیس برود.

دیروز همچنین شایعه شد آلن دینکا مربی 41 ساله رومانیایی که در سال‌های اخیر در کادر فنی تراکتور حضور داشته هم گزینه دیگری برای حضور در کادر فنی پرسپولیس به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌هاست و حتی بیرانوند هم در اینستاگرام او را فالو کرده است. دینکا در سال‌های اخیر و در کادر فنی تراکتور با خطیبی، کریمی، سولدو، منصوریان، الهامی و ساغلام کار کرده است.

همچنین شنیده می‌شود یک مربی بدنساز خارجی که سابقه حضور در فوتبال ایران را داشته مد نظر کادر فنی و باشگاه پرسپولیس است و شاید جانشین رحیم‌پور شود که نظر نهایی در این مورد و مربی گلرها را یحیی خواهد داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها