کد خبر : 77027

پایان کار حامد لک در پرسپولیس؟ / حامد به نیمکت نشینی تن می دهد؟

پایان کار حامد لک در پرسپولیس؟ / حامد به نیمکت نشینی تن می دهد؟

حامد لک برای آخرین بار در فصل بیست و یکم مقابل شهرخودرو درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت اما باز هم موفق نشد کلین‌شیت کند. البته او انصافاً بازی خوبی ارائه کرد و غیر از صحنه گل که باید به پای اشتباه مدافعان پرسپولیس نوشت، اشتباه تأثیرگذاری نداشت.

حتی سه مرتبه موفق شد توپ را دفع کند و محافظت خوبی از دروازه خود داشت آن هم در شبی که شهرخودرو بی‌محابا حمله می‌کرد و برای زنده نگه‌داشتن شانس ماندن در لیگ، با تمام وجود کارش را ادامه می‌داد. به هر حال، حامد در این بازی از داور کارت زرد گرفت و دیدار بعدی مقابل فجرسپاسی در شیراز را از دست داد.

همین امر سبب شد تا فصل برای لک تمام شود اما سؤال مهم اینجاست؛ آیا تقابل با شهرخودرو، آخرین بازی حامد لک با پیراهن پرسپولیس بود؟ فرصت او تمام شد؟ دو موضوع مهم در این میان وجود دارد؛ اول اینکه باشگاه روز گذشته موفق شد با علیرضا بیرانوند عقد قرارداد کند و تحت هر شرایطی، بیرو گلر اول سرخپوشان در فصل آینده خواهد بود و در ثانی عملکرد ضعیف لک در این فصل، صدای اعتراض هواداران را به‌دنبال داشت تا آنها با جمله «هر تیم بزرگ، یک دروازه‌بان بزرگ و آماده می‌خواهد» دست به انتقاد از شماره 81 بزنند.

حالا بازی‌ها تمام شده و لک دیگر فرصتی برای حضور در این فصل ندارد ولی باید دید او را برای لیگ بعدی هم در رختکن تیم می‌بینیم. نکته دیگر اینجاست که در اولین روزهای حضور رضا درویش، لک به دفتر باشگاه رفت و قرارداد خود را تمدید کرد. همین امر سبب شده جدایی حامد از پرسپولیس با پیچیدگی زیادی مواجه شود. او می‌تواند طبق قرارداد در تیم بماند و با بیرانوند برای رسیدن به ترکیب اصلی مبارزه کند، یا اینکه برود و گلر اصلی یک تیم دیگر شود.

در صورت ماندن، ریسک ذخیره شدن دارد و در صورت جدایی، احتمال بازگشتش به پرسپولیس در فصل‌های آینده بسیار کم است. حالا خودش باید این معادله را حل کند. جالب اینکه چند روز پیش شایعه شده بود او با باشگاه تازه لیگ‌برتری شده مس کرمان مذاکره و توافق کرده اما مدیران مس این موضوع را تکذیب کردند! شما جای حامد بودید، چه انتخابی داشتید؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها