کد خبر : 77344

جدیدترین اخبار از لیست خروج پرسپولیس / 6 بازیکن پرسپولیس باید بروند

جدیدترین اخبار از لیست خروج پرسپولیس / 6 بازیکن پرسپولیس باید بروند

یحیی گل‌محمدی احتمالا تا پایان این هفته فهرست بازیکنانی که برای فصل جدید موردنظرش نیستند؛ در اختیار باشگاه قرار خواهد داد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس با جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی و مذاکره با چهار بازیکن دیگر، بازار نقل و انتقالات را قبضه کرده و به دنبال این است که در آغاز رسمی پنجره تابستانی، با تیم کامل به استقبال آماده‌سازی پیش فصل برود.

با این حال شاید چالش اصلی سرخ‌پوشان در فصل نقل و انتقالات علاوه بر جذب بازیکنان موردنظر، تهیه فهرست خروجی‌ای باشد که کمترین آسیب را به تیم برساند؛ جایی که ابتدا باید تکلیف بازیکنان تمدیدی مشخص شود و در عین حال مذاکره برای جدایی بازیکنان تحت قرارداد نیز به سرانجام برسد.

پرسپولیس تاکنون مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند را به‌خدمت گرفته و مذاکرات مثبتی با دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده انجام داده است. همچنین میلاد زکی‌پور بازیکنی است که به‌شدت موردتوجه یجیی گل‌محمدی قرار دارد.

با این حساب در صورتی‌که مراحل انتقال این 6 بازیکن انجام شود، از بین 10 بازیکن تحت قرارداد و 10 بازیکن تمدیدی، 6 نفر باید در فهرست خروج قرار بگیرند.

به نظر می‌رسد این معادله با جدایی 1. لک/گوهری، 2. فرجی/ابراهیمی، 3. رضاییان، 4. مهدی‌خانی، 5. آل‌کثیر/پاکدل و 6. آقایی/شجاعی قابل حل باشد و با عدم تمدید قرارداد بازیکنی نظیر رضا اسدی، امکان جذب بازیکنان بیشتر هم خواهد بود. همچنین یحیی باید در مورد سیدجلال حسینی تصمیم‌گیری کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها