کد خبر : 75535

ناامیدی هواداران پرسپولیس از آقای مهاجم پس از لو رفتن فیلمی از تمرین

ناامیدی هواداران پرسپولیس از آقای مهاجم پس از لو رفتن فیلمی از تمرین

هفته قبل در گزارشی به این نکته پرداختیم که شیرزود تمیروف مهاجم ازبک سرخ‌ها در تمرین هم گل نمی‌زند و به‌صورت کلی یک خرید ناامید کننده است که غیر از دوندگی و فشار روی خط دفاعی حریف، نشانی از یک گلزن ندارد و با این شرایط باری از دوش خط حمله تیمش برنخواهد داشت.

به گزارش ایران ورزشی، دیروز در یکی از صفحات هواداری پرسپولیس فیلمی از تمرینات اخیر این تیم منتشر شده بود که گواهی بر این نکته است که تمیروف حتی در تمرین هم گل نمی‌زند و یک مهاجم کاملاً ناکارآمد در محوطه جریمه است.

در این فیلم و در فوتبال درون تیمی یکی از بازیکنان پرسپولیس از خط عرضی زمین توپی را به‌صورت کات بک مقابل دروازه می‌فرستد اما تمیروف با تایمینگ اشتباه و حرکت غلط نمی‌تواند ضربه نهایی را بزند و این فرصت را از دست می‌دهد.

با انتشار این فیلم پرسپولیسی‌ها با کنایه به این موضوع اشاره کرده‌اند که بازیکن خارجی تیم‌شان چنین وضعیتی دارد و اصلاً در فوتبالیست بودنش شک کرده‌اند. با این حال عجیب است که تمیروف همچنان گزینه اول خط حمله از نظر یحیی گل‌محمدی است و احتمالاً مقابل پیکان هم از ابتدا در ترکیب خواهد بود و حداقل به‌مدت 75 دقیقه روی اعصاب هواداران خواهد بود!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها