کد خبر : 75007

پول‌هایی که پرسپولیس دور ریخت / تمیروف، صفروف و حالا هنانوف!

پول‌هایی که پرسپولیس دور ریخت / تمیروف، صفروف و حالا هنانوف!

هر چند ارقامی که پرسپولیس برای خرید سه بازیکن خارجی این فصلش پرداخت کرده در مجموع شاید به اندازه یک بازیکن خارجی استقلال نباشد اما طبیعتاً همان قدر که پول بدهی آش می‌خوری.

به گزارش ایران ورزشی، پرسپولیس مثل بسیاری از همشهری‌های خودمان که بعضاً مجبورند به خاطر چشم و هم‌چشمی ابزار نه چندان واجبی مثل ساعت هوشمند از نوع فیک و فاقد کارآیی لازم با قیمت‌های پایین را بخرند و فقط پول‌شان را دور بریزند، در مورد نفرات خارجی و خریدهایی که داشت همین گونه عمل کرد و فقط پولش را دور ریخته و هیچ سودی از این خریدها نبرده است.

بعد از اینکه خیلی زود مشخص شد منوچهر صفروف خریدی در حد نام پرسپولیس نیست و در همان اندک دقایق حضورش مقابل آلومینیوم روی این مهم صحه گذاشت، حالا 5 بازی است که شیرزود تمیروف در ترکیب قرار می‌گیرد و علاوه بر اینکه گلی نزده از سطح بازی‌اش مشخص است چیزی برای عرضه ندارد و کادر فنی فقط برای اینکه ثابت کند در خریدش اشتباه نکرده مدام به او میدان می‌دهد و سخت تعویضش می‌کند.

در بازی با آلومینیوم همچنین ثابت شد صفروف تنها خریدی که اندکی به او امید می‌رفت هم حداقل فعلاً در حد پرسپولیس نیست و امثال کادر فنی و باشگاه در بحث خرید بازیکن خارجی اشتباه کرده و به جای خال، به در و دیوار زده‌اند همان طور که رادوشویچ دیگر خارجی این فصل هم فقط سرمایه باشگاه را هدر داد و هیچ عایدی برای پرسپولیس نداشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها