کد خبر : 75487

خیال راحت مهاجم گل نزن پرسپولیس از فیکس بودن

خیال راحت مهاجم گل نزن پرسپولیس از فیکس بودن

شیرزود تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس در نیم فصل دوم به این تیم پیوست و خیلی زود هم به ترکیب اصلی رسید اما هر هفته که در ترکیب قرار گرفته بیشتر از قبل ثابت کرده مهاجمی نیست که بتوند گره از مشکلات تیمش در خط حمله باز کند.

به گزارش ایران ورزشی، شرزود تمیروف در بازی‌های اخیر هم فیکس بوده هم خیلی دیر تعویض شده و بیرون رفته اما نه در کار ترکیبی با هم‌تیمی‌هایش هماهنگ بوده و مثبت کار کرده نه اینکه گل زده است. از وقتی هم که او آمده و بازی می‌کند خط حمله پرسپولیس کلاً خاموش شده و هیچ مهاجمی گل نمی‌زند!

با این وجود حتی بعد از اینکه این بازیکن ناکارآمدی‌اش را در بازی با هوادار و آلومینیوم در جام حذفی ثابت کرد و نشان داد بازی روی اعصباش در دربی اتفاقی نبوده اما یحیی همچنان به استفاده از این بازیکن اصرار دارد.

ترکیب بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان نشان داد یحیی همچنان قصد دارد به این مهاجم فیزیکی که فقط می‌دود و می‌جنگد در بازی 14 اردیبهشت مقابل پیکان بازی بدهد اما مشخص نیست دلیل این همه اصرار چیست و معلوم نیست چرا وقتی کادر فنی ریسک کرده تا از دو مهاجم نوک استفاده کند برای یک بار هم که شده از زوج پاکدل – عبدی از ابتدا بهره نمی‌گیرد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها