کد خبر : 75122

توصیه به فرهاد مجیدی: ماجرای جام حذفی را ادامه نده

توصیه به فرهاد مجیدی: ماجرای جام حذفی را ادامه نده

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت استقلال گفت: همانطور که تنش‌های درون زمین به کادرفنی و مربیان منتقل می‌شود آشفتگی‌های کادر فنی هم به درون تیم انتقال پیدا میکند.

به گزارش خبرورزشی، سعید مراغه چیان بازیکن اسبق تیم استقلال ، درباره اتفاقات حاشیه‌ای اخیر تیم استقلال و شکایت کمیته داوران از فرهاد مجیدی اظهاراتی را مطرح کرد.

در روزهای گذشته اتفاقات حاشیه ای تیم استقلال زیاد شده است. این مسائل تا چه اندازه می‌تواند به تیم استقلال لطمه بزند؟

قطعاً هر چه شما در آرامش بیشتری باشید راحت‌تر روی کاری که می‌خواهید انجام دهید تمرکز می‌کنید. الان استقلال جام حذفی را از دست داده و دیگر چیزی به عقب برنمی‌گردد. تنها یاد و خاطره این رقابت‌ها باقی می‌ماند که آن هم به خیلی از خاطرات قدیمی‌ اضافه شد. اما فرهاد مجیدی نباید بگذارد اتفاقات آن شب جلوی نساجی بازی‌های بعدی تیمش را هم تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

اگر قرار باشد لطمه‌ای که استقلال در دیدار با نساجی خورد حالا حالاها ادامه داشته باشد این یعنی بازی دو سر باخت. ما هم در جام حذفی شکست خوردیم و هم قرار است این موضوع آرامش آینده تیم مان را هم به هم بزند. این اصلاً منطقی نیست. بنابراین فرهادمجیدی باید همین جا و از همین لحظه، تمام مسائل مربوط به بازی نساجی را پایان دهد و خودش را آماده بازگشت قدرتمند به لیگ کند.

به نظر شما می‌تواند این کار را انجام دهد؟

چرا نتواند! مربی که توانسته تیمش را ۲۴ هفته بدون باخت در لیگ برتر نگه دارد و رکورد بشکند حتما می‌تواند در ادامه هر کاری مورد نظرش باشد را انجام دهد. فقط دیگر نباید بیشتر از این به مسائل قبل و داوری پرداخته شود. این موضوع به اندازه کافی مطرح شده و از آن طرف هم صحبت‌هایی شده که آنها را هم می‌توان از این گوش گرفت و از آن گوش خارج کرد. اینجا نقش مدیریت خیلی اهمیت پیدا می‌کند.

آجرلو چکار باید بکند؟ او با رسانه رسمی‌باشگاه صحبت کرد و حمایتش را از کادر فنی اعلام کرد؟

این اتفاق خوبی است. آجرلو باید مجیدی را کنار بکشد و از او بخواهد حواسش را جمع تیم کند. استقلال با چند بازی خوب دیگر در لیگ برتر می‌تواند قهرمان شود. واقعا هواداران چشمشان به قهرمانی این فصل است. آنها خسته هستند. شکرخدا رقیبی هم غیر از پرسپولیس برای استقلال وجود ندارد. آنها هم که ۶ امتیاز از استقلال عقب افتاده اند. دیگر چه می‌خواهیم؟ نباید با دست خودمان زحماتی که تا اینجا کشیده ایم را از بین ببریم. همیشه ساختن سخت است ولی خراب کردن راحت. مجیدی بیشتر از هر کسی در این ماهها حرص خورده، زحمت کشیده، شب‌ها ساعت‌ها روی مسائل فنی با همکارانش کار کرده تا استقلال با این قدرت و صلابت در صدر جدول خودنمایی کند. نباید این فاکتور مثبت را از بین برد. باید با قدرت به سمت قهرمانی رفت.

به نظر شما این اتفاق می‌افتد؟

چرا نمی‌افتد؟ فقط کافیست آرامش در تیم حاکم باشد. مجیدی و همکارانش می‌توانند بهترین نتایج را در این فصل بگیرند. همچنان که تا اینجا بابهترین آمار و تفاضل گل خوب، کمترین گل خورده و بیشترین امتیاز در بالای جدول هستند. انشاالله تا روز بازی با سپاهان هم این مشکلات تمام خواهد شد.

چه توصیه ای به کادر فنی و فرهاد مجیدی دارید؟

نه تنها داوری بلکه تمام مسائل را باید کنار گذاشت. فرهاد مجیدی باید همه چیز را کنار بگذارد. اینجاست که تجربیات بزرگترهای دوروبرش مثل مربی ایتالیایی، بیژن طاهری و بهزاد غلامپور باید به کار او بیاید. آن‌ها باید فرهادمجیدی را آرام کنند تا او در نهایت آرامش استقلال را در لیگ هدایت کند تا قهرمان شود. همانطور که تنش‌های درون زمین بر اثر یک اشتباه داوری یا درگیری بین بازیکنان به نیمکت تیم منتقل می‌شود و کادر فنی را بهم می‌ریزد تنش‌های بیرون زمین و مربیان هم مستقیما به درون تیم منتقل می‌شود و تیم را بهم می‌ریزد و این موضوع تمرکز تیم را بهم می‌زند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها