کد خبر : 71162

2 مهاجم فراموش شده استقلال امروز در ترکیب ثابت؟

2 مهاجم فراموش شده استقلال امروز در ترکیب ثابت؟

استقلال تهران در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نود ارومیه خواهد رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ در چارچوب مسابقات دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نود ارومیه خواهد بود.

تیم استقلال پس از پنج تساوی متوالی، با برتری مقابل پیکان و سپاهان به این دیدار رسیده است. آبی پوشان فعلا با رای کمیته انضباطی صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر هستند اما هدف مهمی را در تورنمنت حذفی دنبال می‌کنند.

فرهاد مجیدی در نشست خبری روز گذشته تایید کرد پس از دو فصل ناکامی پیاپی در فینال جام حذفی به همراه شاگردانش اهداف بزرگی را دنبال می‌کنند و به دنبال جبران هستند.

این سرمربی همینطور اعلام کرد که به بازیکنانی که در فصل جاری بیشتر در ترکیب اصلی حضور داشتند استراحت خواهد داد که بر همین اساس رودی ژستد، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، سیاوش یزدانی، سید حسین حسینی بازیکنانی هستند که از سوی سرمربی اجازه استراحت دارند.

همچنین وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات غیبت داشته و رشید مظاهری هم جدیدترین آسیب دیده آبی پوشان است که به طور قطع فعلا بازی امروز را از دست داده است.

غیبت حسینی و مظاهری فرصت حضور مجدد علیرضا رضایی درون دروازه استقلال را فراهم می‌کند. این بازیکن جوان پیش از بازگشت حسینی به دروازه آبی پوشان بعد از مظاهری در این فصل فرصت بازی پیدا کرده بود. در خط دفاعی هم تغییرات زیاد خواهد بود.

در سیستم سه دفاعه در حال حاضر محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و عارف آغاسی در دسترس هستند و در خط میانی هم روزبه چشمی، سعید مهری، سبحان خاقانی و بابک مرادی بازیکنانی هستند که نسبت به سایر بازیکنان فرصت کمتری را برای حضور در ترکیب اصلی داشته‌اند.

در خط حمله آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی سه بازیکنی هستند می‌توانند گزینه حضور در ترکیب اصلی باشند. در این پست امیرعلی صادقی هم حضور دارد که او نسبت به این سه بازیکن بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل نود ارومیه به شرح زیر است:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف آغاسی، سبحان خاقانی، روزبه چشمی، سعید مهری، بابک مرادی، آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها