کد خبر : 74738

ارقام عجیب و غریب فوتبالیست ها برای حضور در برنامه های تلویزیونی

ارقام عجیب و غریب فوتبالیست ها برای حضور در برنامه های تلویزیونی

بازیکنان سرشناس فوتبال برای حضور در برنامه‌های نوروزی چه دستمزدی دریافت کرده‌اند؟

به گزارش فوتبالی، این موضوع مهمترین بخش گزارش امروز روزنامه شرق است که بر اساس آن ارقامی نجومی به مهمانان سرشناس برنامه‌های نوروزی پرداخت شده است. البته فوتبالی پیش از تعطیلات نوروزی در گزارشی به این ماجرا پرداخت اما بخش ورزشی روزنامه شرق از قول یک منبع آگاه که علاقه‌ای به افشای نامش نداشته، درباره ارقام پرداختی نوشته است:" دو سال پیش رقم‌ها نزدیک به 15 تا 20 میلیون تومان شد. برای آنکه بتوانیم چهره‌های ورزشی را که مورد علاقه مردم هستند، جلوی دوربین بیاوریم کسی حاضر نمی‌شد زیر 15 میلیون تومان بگیرد. سال گذشته این رقم رشد وحشتناکی کرد و حتی تا 10 برابر هم رسید. دو چهره محبوب تیم پرسپولیس برای حضور در برنامه ما با کلی تخفیف، نهایتا با دریافت رقم 80 میلیون تومان حاضر به شرکت در برنامه شده‌اند."

این منبع آگاه در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که برخی از فوتبالیستها سال گذشته به جای گرفتن پول نقد سراغ گرفتن سکه رفته‌اند و با گرفتن 5 سکه، حاضر به شرکت در برنامه‌های نوروزی شدند.

این گزارش هنوز جا برای شگفت‌زده کردن شما دارد چرا که طبق ادعای روزنامه شرق، امسال دریافتی برخی از فوتبالیستها به خصوص آنهایی که در پرسپولیس و استقلال توپ می‌زنند، تا 150 میلیون تومان هم رسیده است!

بد نیست این ماجرا را هم به عنوان حسن ختام این گزارش منتشر کنیم که شنیده شده یکی از سرمربیان شاغل در فوتبال ایران، نه درخواست ریالی داشته نه به دنبال سکه بوده بلکه درخواستی 5 هزار یورویی داشته است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها