کد خبر : 57517

2 برنامه جدید خودرویی در تلویزیون

2 برنامه جدید خودرویی در تلویزیون

تامین برنامه شبکه آموزش با دوبله دو مستند «خط تولید» و «از نو بساز» به سیر تحول ، تولید و تعمیر در صنعت خودرو می پردازد.

به گزارش خودروتک به نقل از برنا، مهدی تاجیک سرپرست  تامین برنامه شبکه آموزش با اعلام این خبر گفت: برنامه «خط تولید» که در روز های پنج شنبه در حدود ساعت 21:30 و جمعه ها ساعت 20:00 پخش می شود ، به خط تولید و مهارت ساخت خودرو های برتر جهان که در این صنعت  پیشتاز هستند می پردازد.

تاجیک افرود : برنامه «از نو بساز» دیگر برنامه ای است که در حوزه " صنعت خودرو " جمعه ها ساعت 21:30 پخش می شود.

سرپرست تامین برنامه شبکه آموزش در ادامه گفت : این برنامه به آموزش مهارت های مربوط به بازسازی خودرو های فرسوده ای که در گاراژ ها و پارکینگ ها بدون استفاده رها شده اند می پردازد.

او تصریح کرد : متخصصان و مهندسان تعمیر خودرو در این مستند با مهارت ها و بهره گیری از ادوات مکانیکی به تعمیر خودروهای یادشده می پردازند و آنها را به روز رسانی می کنند .

 سرپرست تامین برنامه شبکه آموزش در پایان با اعلام اینکه برنامه از نو بساز در 60 قسمت و برنامه خط تولید در 50 قسمت برای مخاطبان شبکه آموزش به صورت اختصاصی دوبله و مدتی است پخش می شود اعلام کرد : تامین برنامه شبکه آموزش آمادگی این را دارد که در راستای حمایت از صنایع داخلی ، مستند خط تولید کارخانه ها و صنایع مختلف ایرانی را پخش نماید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها