کد خبر : 74497

سرمربی بعدی ایران انتخاب شد | عکس

سرمربی بعدی ایران انتخاب شد | عکس

به نظر می‌رسد سرمربی سابق الهلال یکی از گزینه های احتمالی حضور بر روی نیمکت تیم ملی ایران باشد.

به گزارش خبرورزشی - شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی و رقم خوردن اولین باخت تیم ملی با هدایت اسکوچیچ همانطور که انتظار می‌رفت فرصت را در اختیار منتقدان سرمربی کروات تیم ملی قرار داده تا با حمله به وی خواستار برکناری او و روی کار آمدن سرمربی اسم و رسم دار تری به جای او برای نیمکت تیم ملی باشند. 

از طرفی با توجه به سومین حضور متوالی در جام جهانی و همچنین حضور لژیونرهای فوتبال ایران در سطح اول اروپا و درخشش آنها حالا دیگر صعود به جام جهانی علاقه مندان به فوتبال در ایران را راضی نمی‌کند و از هواداران فوتبال تا پیشکسوتان این عرصه در ایران در سودای نخستین صعود به دور حذفی جام جهانی هستند و تنها این اتفاق خوشایند علاقمندان به فوتبال در ایران است. حالا بعد از شکست برابر کره جنوبی بسیاری معتقد هستند تیم ملی باید با سرمربی بزرگ و نام آشنایی در جام جهانی حاضر شود تا بتواند به دور بعدی جام جهانی صعود کند. از همین رو گمانه زنی های زیادی در خصوص سرمربی تیم ملی و  سرنوشت اسکوچیچ آغاز شده است. این در حالی است که تیم ملی باید ٩ فروردین در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی در ورزشگاه امام رضا مشهد برابر لبنان قرار بگیرد.

نواف الاسیوی خبرنگار معروف عربستانی در توییتی در مورد نیمکت تیم ملی ایران نوشت: ژاردیم سرمربی سابق موناکو و الهلال عربستان اولین کاندیدای سرمربی ‌گری در تیم ملی ایران است.

ژاردیم سرمربی سابق الهلال است که با شکست استقلال و پرسپولیس دو نماینده فوتبال ایران در آسیا موفق شد راهی فینال لیگ قهرمانان شود و در نتیجه به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

عکس| خبرنگار عربستانی سرمربی بعدی ایران را مشخص کرد/ چه کسی جانشین اسکوچیچ می‌شود؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها