کد خبر : 74420

انتقاد ملایم اسکوچیچ از بازیکنان تیم ملی

انتقاد ملایم اسکوچیچ از بازیکنان تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیمش در دیدار با کره جنوبی به ویژه در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشته است، گفت: مصدومیت شجاع خلیل‌زاده باعث شد جریان بازی به نفع ما پیش نرود.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران امروز پنجشنبه در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم کره جنوبی رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود کره جنوبی ‌‬به پایان رسید. در این مسابقه که از ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم جام جهانی شهر سئول برگزار شد، «سون هیونگ مین» (۲+۴۵) و «کیم یونگ» (۶۳) برای کره گلزنی کردند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران در نشست خبری بعد از این بازی گفت: امروز کره جنوبی عملکرد خوبی داشت و شایسته پیروزی بود. به این تیم تبریک می گویم.

اسکوچیچ افزود: در نیمه اول از عملکرد تیمم راضی نبودم چون خیلی عقب نشسته بودیم و تلاش می‌کردیم با توپ های مستقیم توپ را به آزمون برسانیم.

وی افزود: از بازیکنان خواستم توپ را از دفاع به خط هافبک بیاورند و در بازیسازی هافبک‌ها بیشتر درگیر باشند. مصدومیت شجاع خلیل ‌زاده هم بدبیاری بزرگ دیگری بود که در نیمه اول برای‌مان اتفاق افتاد. جدا از اینکه جای بازیکنان هجومی و مهمی در این بازی درکنار ما خالی بود. این مصدومیت هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود و سعی کردیم در مقاطعی از مسابقه بازی را کنترل کنیم اما نتیجه دلخواه نبود.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با لبنان گفت :این بازی را واگذار کردیم اما پرواز طولانی و جای خالی بازیکنان و اختلاف زمانی روی تیم ما فشار مضاعفی وارد کرد. قطعا می‌خواهیم بازی ‌ها را با برد تمام کنیم و احترام زیادی هم برای تیم لبنان قائل هستیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه «سون هیونگ مین» ستاره کُره توانست بازهم مثل بازی رفت به تیم ایران گل بزند، گفت: سون بازیکنی است که همیشه ارزشش را نشان داده و بازیکنی در کلاس جهانی است و در هر لحظه از بازی با حرکاتش می‌تواند بازی را به نفع تیمش عوض کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها