کد خبر : 74298

گل محمدی پشیمان شده است

گل محمدی پشیمان شده است

مربی اسبق استقلال گفت: روی گلی که پرسپولیس به ثمر رساند حسینی هیچ گونه تقصیری نداشت و این مدافعان بودند که باید یارگیری‌شان را درست انجام می دادند.

به گزارش خبرورزشی، منصور رشیدی، دروازه‌بان و مربی دروازه‌بان اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال و تساوی این دو تیم، همچنین عملکرد کادر فنی استقلال و دروازه‌بان آبی‌پوشان تهرانی اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را چطور ارزیابی کردید؟

یک بازی زیبا و جاندار بود. تقریبا هر دو تیم ۱۰۰ دقیقه درون زمین با یکدیگر جنگیدند و حاصل این تلاش یک فوتبال هیجان انگیز بود که فکر می‌کنم همه از آن لذت بردند.

بازی چطور بود؟

در ۱۵ دقیقه ابتدایی استقلال خوب حمله کرد ولی کم کم عقب نشست و پرسپولیس بازی را در دست گرفت و به گل هم رسید. در واقع دربی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه دوم دیدیم پرسپولیس کاملاً عقب رفته بود و استقلال حمله می‌کرد. در نهایت با تعویض‌هایی که صورت گرفت پرسپولیس هم گل خورد و بازی مساوی شد.

نظرتان درباره رفتارهای سرمربی پرسپولیس چیست؟

ای کاش گل محمدی آن رفتارها را نمی‌کرد. اما در اوج حساسیت مسابقه دربی گاهی پیش می‌آید که یک مربی کنترل خودش را از دست می‌دهد. من هم مربیگری کرده‌ام و او را درک می‌کنم. قطعاً الان که از آن لحظه گذشته خود گل‌محمدی هم بابت رفتارش ناراحت و پشیمان است.

در صحنه گل پرسپولیس حسینی تا چه اندازه روی گل خورده مقصر بود؟

حسینی هیچ تقصیری نداشت بلکه مدافعان مقصر بودند. توپ در ارتفاع پایین آمد و در چنین شرایطی دروازه‌بان نمی‌داند که توپ کجا قطع می‌شود. با این همه حسینی شیرجه اش را زد. در واقع این مدافعان بودند که توپ را درست قطع نکرده اند.

دعوت حسینی به اردوی تیم ملی تا چه اندازه در ادامه کار به او کمک می‌کند؟

قطعاً باعث می‌شود از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کند. او در این فصل عملکرد خوبی داشته و با چندین کلین شیت یکی از عوامل صدرنشینی استقلال به شمار می‌رفته.

چهره شاخص تیم استقلال در دربی کدام یک از بازیکنان بود؟

استقلال در این دربی ستاره خاصی نداشت و تقریبا همه یکسان بودند. این شرایط در تیم پرسپولیس هم به همین شکل بود و آنها هم همگی جنگیدند و تلاش کردند و در نهایت دو تیم به یک شکل بودند.

به نظر شما این دربی رضایت تماشاگران را جلب کرد؟

قطعاً! خود من هم به عنوان یک بیننده از دیدنش لذت بردم. یک مسابقه متفاوت بود. تقریباً یک بازی تاکتیکی که دائماً دو تیم نسبت به تاکتیک یکدیگر ضد تاکتیک می‌زدند.

مطمئنم گل محمدی پشیمان شده است/ حسینی روی گل پرسپولیس مقصر نبود/ استقلال ستاره نداشت/ دربی پایان لیگ برتر نیست؛ مغرور نشوید

تعویض‌های مجیدی را چطور ارزیابی کردید؟

تعویض‌های هر مربی به طرز فکرش نسبت به نفرات حاضر روی نیمکت و درون زمین برمی‌گردد. وقتی مربی احساس می‌کند نفر جایگزین می‌تواند بهتر از نفر اصلی بازی کند تغییر ایجاد می‌کند که دیدیم تغییرات ایجاد شده در تیم مجیدی همگی درست بود.

حضور ژستد در ترکیب اصلی چقدر به گلزنی اش کمک کرد؟

این بازیکن از همان روز اول نشان داد که یک سوپراستار نیست. یک بازیکن معمولی است که فقط می‌تواند در حد حضور داشتن درون زمین کار کند. گلزن حرفه ای نیست. فوروارد تمام کننده نیست. ولی با نیمکت نشینی انگیزه اش بیشتر شد و گل به موقعی هم زد.

فاصله 6 امتیازی بین استقلال و پرسپولیس ضمانتی برای قهرمانی استقلال به شمار می‌رود؟

هنوز ۷ بازی و ۲۱ امتیاز باقی مانده هر تیمی‌در این مدت حداکثر امتیازات را بگیرد قطعاً قهرمان می‌شود ولی استقلالی‌ها نباید نسبت به این که چنین شرایطی دارند مغرور شوند. لیگ هنوز تمام نشده دربی پایان فصل نبود آنها باید تلاش کنند تا به خواسته شان برسند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها