کد خبر : 74248

تماس شبانه سرمربی پرسپولیس با مدیرعامل برای استعفا / شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس

تماس شبانه سرمربی پرسپولیس با مدیرعامل برای استعفا / شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس

عصبانیت یحیی گل‌محمدی از نتیجه‌ بازی پرسپولیس و استقلال با واکنش احساسی او و اعلام خداحافظی از باشگاه پرسپولیس توأم شد.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی که در سال سوم حضور مجددش در پرسپولیس قرار دارد، در پایان مسابقه‌ی امروز که تا حد زیادی فرصت قهرمانی ششم را از قرمزها می‌گیرد، دیگر قصد ندارد در سمت خود به‌عنوان سرمربی پرسپولیس به کار ادامه بدهد؛ او بعد از مسابقه در پیامی به رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفای خود را اعلام کرده است.

بعد از این پیام، تماسی بین طرفین برقرار شده و درویش از یحیی خواسته تا فعلاً کمی استراحت کند و در موقعیت بهتری درباره‌ی آینده تصمیم بگیرد؛ البته ظاهراً گل‌محمدی تصمیم خود را گرفته و حتی به درویش گفته که قصد دارد فعلاً یکی، دو سال دور از فوتبال و فشار آن باشد.

اگر گل‌محمدی روی تصمیم خود بماند، پرسپولیس چاره‌ای ندارد که فعلاً از حمید مطهری، دستیار یحیی برای تمرین دادن تیم استفاده کند؛ البته تمرین سرخ‌پوشان بنابر اعلام قبلی فعلاً تعطیل خواهد بود اما از روز سوم یا چهارم فروردین بازیکنان دوباره دور همدیگر جمع می‌شوند.

ضمن این‌که با دریافت ۱۰ درصد از مطالبات پیشین، شرایط روحی تیم از نظر مالی در آستانه‌ی نوروز نیز مساعد است.

شایعاتی که فعلاً درباره‌ی حضور مجدد و احتمالی علی دایی در پرسپولیس مطرح می‌شود، مورد سوال خبرنگار ما از مدیران باشگاه بوده که گویا فعلاً این مسئله مدنظر آن‌ها نبوده است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها