کد خبر : 74231

تفکرات یحیی گل محمدی دربی را به تفکرات فرهاد مجیدی باخت

تفکرات یحیی گل محمدی دربی را به تفکرات فرهاد مجیدی باخت

دربی 98 بین استقلال و پرسپولیس یکی از مهیج ترین دربی های سال های اخیر بود که نتیجه یک بر یک آن به هیچ عنوان حاصل یک بازی کسل کننده نبود.

پرسپولیس در شرایطی در نیمه اول با یک گل پیش افتاد که شاید می توانست برنده این دیدار باشد. در این میان آنچه نتیجه را به تساوی کشاند تفاوت دیدگاه دو سرمربی استقلال و پرسپولیس بود.

پرسپولیس در نیمه دوم بیش از آنکه به دنبال رسیدن به گل های بیشتر باشد، به دنبال حفظ تک گل خود بود. کاری که به نظر می رسد برای رسیدن به آن سرمربی پرسپولیس باید زودتر سیدجلال حسینی را برای نظم دادن بیشتر به خط دفاع روانه میدان می کرد. همچنین حضور شرزود تمیروف در میدان در نیمه دوم عملا کمکی به پرسپولیس نکرد و حتی اگر یحیی گل محمدی نمی خواست تیم را وارد فاز هجومی بیشتر کند، می توانست تمیروف را با یک عنصر موثر در روند بازی تعویض کند.

از آن سو فرهاد مجیدی زمانی که نتیجه دربی را از دست رفته می دید، دست به یک تصمیم گیری ریسکی و شجاعانه زد و آوردن رودی ژستد و آرمان رمضانی به بازی ، تلاش کرد تا قدرت خط حمله خودش را به بالاترین میزان ممکن برساند. تصمیمی که خیلی سریع هم نتیجه داد و در نهایت رودی ژستد گل تساوی را به ثمر رساند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها