کد خبر : 74047

3 پرسپولیسی در مسیر بازگشت / شجاع خلیل زاده نزدیکترین لژیونر به پرسپولیس

3 پرسپولیسی در مسیر بازگشت / شجاع خلیل زاده نزدیکترین لژیونر به پرسپولیس

این‌طور که از شواهد برمی‌آید، پرسپولیس فصل آینده با بازیکنان قدیمی خود ملاقات خواهد کرد چون قرار است حداقل سه نفر به زودی بازگردند تا دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کنند؛ اتفاقی که برای بازیکنانی چون وحید امیری، مهدی ترابی، رامین رضاییان، سیدجلال حسینی و... هم رقم خورده بود.

شجاع خلیل‌زاده در نزدیک‌ترین فاصله ممکن از پرسپولیس قرار دارد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به محض پایان قراردادش با باشگاه الریان قطر، راهی تهران می‌شود تا قراردادش را امضا کند. او یکسری بحث‌های حقوقی با باشگاه دارد و باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.

نفر دوم، علیرضا بیرانوند است. بازیکنی که تصور می‌شد در فوتبال اروپا، یک گام اساسی به جلو برود و در آخرین قدم، به لیورپول برسد تا آرزوهایش برآورده شود اما این اتفاق به صورت برعکس رقم خورد و در هر تیمی که بود، به نیمکت‌ ذخیره‌ها دوخته شد. او با زبان طعنه با انتشار یک استوری اعلام کرده بود که برگشتنی است به خصوص که این نیمکت‌نشینی‌ها، موضع‌اش در تیم ملی را ضعیف کرد و حالا نیمکت‌نشین امیر عابدزاده شده است.

نفر سوم، علی علیپور است. روند مصاحبه‌های یکسال اخیر این بازیکن را دنبال کنید تا متوجه شوید چقدر دوست دارد به پرسپولیس بازگردد. در واقع او اگر بخواهد به فوتبال ایران بیاید، در تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی‌کند. اتفاقاً چه زمان خوبی را انتخاب کرده؛ هیچ مهاجمی حاضر نیست به پرسپولیس بیاید و بهترین زمان است که علی بیاید و جای خود را در ترکیب اصلی پس بگیرد. به نظر می‌رسید پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمده و باید منتظر حضور این سه بازیکن باشیم. البته شاید تعداد بازیکنان دیپورتی به پرسپولیس، بیشتر شود و مثلاً شهاب زاهدی یا احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم در لیست فصل آینده ببینیم. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها