کد خبر : 72932

علیرضا بیرانوند عزیز پرسپولیس شد

علیرضا بیرانوند عزیز پرسپولیس شد

پرسپولیس در بیانیه جدید خود دروازه بان سابق را علیرضا بیرانوند عزیز خطاب کرد. این در شرایطی است که روز دوشنبه پرسپولیس در بیانیه خود از بیرانوند به تندی انتقاد کرده بود.

در اطلاعیه پرسپولیس آمده است: مدیریت فعلی باشگاه از زمان انتخاب از سوی هیات مدیره به دنبال رفع مشکلات و موانع برای موفقیت پرسپولیس بوده است. بدهی‌هایی که از گذشته به افراد و یا باشگاه‌های مختلف وجود داشته موضوعی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت و تلاش مدیریت باشگاه بر توافق و بستن این پرونده‌ها بوده هر چند اعتقاد داریم می‌شد هر کدام از این پرونده‌ها در زمان خودش بهتر مدیریت شود. 

با وجود شرایط دشواری که باشگاه به لحاظ مالی در چند هفته گذشته داشت و پرداخت مطالبات معوق اعضای تیم در اولویت قرار گرفته بود و خوشبختانه بخشی از آن نیز انجام شده و در ادامه نیز بخش دیگری پرداخت خواهد شد، رسیدگی به دو پرونده مهم که جلوی نقل و انتقالات پرسپولیس را گرفته بود آغاز شد. 

اکنون به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم که مساله طلب علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بعد از مذاکرات و در نهایت توافق با او حل و فصل شده و طی دو قسط مطالبات این بازیکن پرداخت خواهد شد تا از این نظر تهدیدی متوجه فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات نباشد. 

ذکر این نکته نیز ضروری است که علیرضا بیرانوند‌ عزیز چندین سال برای پرسپولیس زحمت کشیده و باشگاه نیز همواره در پرداخت طلب معوقه حق را به او داده و طبیعی است که به دنبال دریافت حقش باشد. برای این دروازه‌بان بااخلاق و ملی آرزوی موفقیت و سلامتی داریم. جا دارد از همکاری صمیمانه بیرانوند و همینطور وکیل این بازیکن که باعث شدند این پرونده بسته شود تشکر کنیم.

همچنین باشگاه پرسپولیس با باشگاه شهرخودرو بر سر پرداخت طلب معوقه این باشگاه به توافق رسیده و فردا نیز قسط اول از این طلب پرداخت می‌شود. در این پرونده نیز می‌شد شرایط را برای پرسپولیس خیلی بهتر مدیریت کرد اما در هر صورت این توافق اکنون انجام شده و مدیریت باشگاه نیز به بندهای توافق پایبند خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها