کد خبر : 72859

واکنش تند علی بیرو به بیانیه پرسپولیس / دریافتی بیرانوند از پرسپولیس چقدر بود؟

واکنش تند علی بیرو به بیانیه پرسپولیس / دریافتی بیرانوند از پرسپولیس چقدر بود؟

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بابت انتقال من به تیم آنتورپ نزدیک ۲۰ میلیارد تومان دریافت کرد.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردی که بیانیه پرسپولیس علیه من را نوشته است، مطمئنا در حالتی عصبی این بیانیه را نوشته است و من از دیدن آن بسیار ناراحت شدم.

امروز فدراسیون فوتبال اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شکایت علیرضا بیرانوند بابت طلبش از این تیم بسته شده است، اما تیم پرسپولیس در این خصوص بیانیه‌ای علیه بیرانوند در سایتش منتشر کرد.

من قبل از اینکه به پرسپولیس ملحق شوم، به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت می‌شدم و با حضور در این پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کردم. من همچنان پس از ۲ سال که از جدایی ام از این تیم می‌گذرد، اما همچنان عکس صفحه شخصی ام در اینستاگرام با پیراهن پرسپولیس است. من چهار سال در پرسپولیس سختی کشیدم و افتخارات زیادی برای این تیم کسب کردیم. قرارداد من در سال اول نهصد میلیون تومان بود. در سال دوم و سوم قرارداد من یک میلیارد و دویست و سه میلیارد تومان بوده است و در سال چهارم نیز هیچگونه دریافتی از پرسپولیس نداشتم. در مجموع من بالای پنج میلیارد تومان از پرسپولیس دریافتی نداشته ام، اما بابت انتقالم به تیم آنتورپ بلژیک نزدیک بیست میلیارد تومان عاید پرسپولیس شد.

علیرضا بیرانوند در سال ۱۳۹۵ از تیم نفت تهران به پرسپولیس ملحق شد و در سال ۱۳۹۸ پرسپولیس بابت انتقال او به آنتورپ ۷۰۰ هزار دلار دریافت کرد.

من برای اینکه پرسپولیس بتواند تمام پول انتقال من از آنتورپ را دریافت کند و بدهی اش را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق این تیم را پرداخت کند، پنج بازی مانده به پایان فصل نوزدهم لیگ برتر به آنتورپ رفتم، اما مدیران تیم اعلام کردند که من در بازی‌های پایانی فصل در پرسپولیس حضور نداشته ام و به همین دلیل باید مبلغی از قرارداد من کسر شود. من چندین بار به صدری، سرپرست سابق پرسپولیس اعلام کردم  که حاضرم در این خصوص با پرسپولیس به توافق برسم، حتی به او گفتم که از صندلی ات می‌ترسی، اما آینده را نمی‌بینی. قبل از امضا قرارداد بازیکنان تاجیکستانی با پرسپولیس حکم من صادر شده بود، اما من به فدراسیون اجازه دادم که قرارداد این ۲ بازیکن ثبت شود.

بیرانوند پیش از پایان فصل نوزدهم لیگ برتر از پرسپولیس جدا شد و راهی تیم آنتورپ شد، اما مدیران وقت پرسپولیس اعلام کردند که مبلغ قرارداد بیرانوند تا زمانی که او در این تیم حضور داشته است پرداخت می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها