کد خبر : 72814

بازیکنی که بدهی استقلال را صاف کرد، جدا شد

بازیکنی که بدهی استقلال را صاف کرد، جدا شد

فرهاد مجیدی واکنش جالبی نسبت به جدایی متین کریم‌زاده از استقلال نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، متین کریم زاده بعد از اینکه در تمرین استقلال حاضر شد تا با فرهاد مجیدی خداحافظی کند با واکنش عجیب سرمربی تیم استقلال مواجه شد. او خطاب به متین کریم زاده گفت من به جدایی تو از تیم راضی نبودم اما برایت آرزوی موفقیت میکنم.

متین کریم زاده در دور رفت بازی‌ها کمتر شانس بازی در ترکیب تیم استقلال را به دست آورد و در پست بازی او بیشتر به جعفر سلمانی فرصت رسید. به نظر می‌رسد از آنجایی که باشگاه استقلال برای دریاف رضایتنامه جعفر سلمانی ۱۵۰ هزار دلار به تیم پورتیموننزه پرداخت کرد سرمربی استقلال بر آن شد بیشتر به جعفر سلمانی بازی دهد.

از سویی استقلال در این پست ابوالفضل جلالی بازیکن سابق تیم سایپا را هم در اختیار دارد. متین کریم زاده بعداز کش و قوس‌های فراوان راهی تیم نساجی شد و قرار است تا پایان فصل در این تیم توپ بزند.

پیش‌تر باشگاه نساجی پیشنهاد باشگاه استقلال را برای در اختیار گرفتن این بازیکن قبول نکرد. با حضور متین کریم زاده بدهی باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی به خاطر پروازهای انجام داده با ایرلاین وارش پاک شد. مالک باشگاه نساجی مالک ایرلاین وارش است که گفته می‌شود نزدیک به ۲ میلیارد تومان از باشگاه استقلال به خاطر پروازهای انجام داده برای آبی‌ها طلبکار بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها