کد خبر : 65780

چپ پای استقلال از لیست خروج دور شد

چپ پای استقلال از لیست خروج دور شد

استقلال شب خوبی را در قائمشهر سپری کرد و توانست حریفش را با ۳ گل مغلوب کند.

در این بازی وریا غفوری بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد و توانست دو بار دروازه حریف را باز کند. وریا در شرایطی دبل کرد که پشت این گل‌ها رد پای متین کریم‌ زاده، چپ پای جوان استقلال دیده می‌شد؛ بازیکنی که بعد از گذشت زمانی قابل توجه در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و موفق شد یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های خود را برای استقلال به نمایش بگذارد.

کریم‌ زاده در جریان این بازی یک پنالتی برای استقلال گرفت، یک پاس گل داد و در نهایت خودش گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

در واقع پشت گل‌های وریا غفوری رد پای متین کریم‌زاده دیده شد. بازیکنی که در این میدان برای استقلال مردی همه‌کاره بود و در قامت ستاره‌ای بی‌بدیل قد‌علم کرد.

نکته قابل توجه اینکه کریم‌زاده در فصل جاری چندان از سوی مربیان استقلال مورد توجه قرار نگرفته بود و نه در زمان فکری و نه در زمان مربیگری مجیدی فرصت آنچنانی برای عرض‌اندام نداشت اما وضعیت مشخص استقلال در هفته‌های پایانی و غیبت برخی بازیکنان در سفر به قائمشهر به طور کاملاً اتفاقی شانس بازی را برای این بازیکن ایجاد کرد تا او در ترکیب تیمش بدرخشد.

این درخشش در حالی به ثبت رسید که پیش از این بازی حتی صحبت از جدایی این بازیکن بعد از پایان فصل به گوش می‌رسید اما حالا احتمالاً شرایط تازه‌ای در نوع همکاری باشگاه استقلال و کریم‌زاده ایجاد شده است و تصمیم‌گیران این باشگاه هرگز نمی‌توانند درخشش او در بازی با نساجی را نادیده بگیرند و ممکن است همین بازی سرنوشت کریم‌زاده با استقلال را به کلی تغییر داده و او را در قامت یکی از بازیکنان مهم فصل بعد قرار دهد و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال تمایل بیشتری برای همکاری با این بازیکن از خود نشان دهند. بخصوص اینکه فرهاد مجیدی نیز به شدت از نمایش متین در بازی با نساجی راضی است و او را یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی تیمش در این میدان می‌داند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها