کد خبر : 65726

کشف یک زوج رویایی در روز زیر و رو شدن ترکیب استقلال

کشف یک زوج رویایی در روز زیر و رو شدن ترکیب استقلال

استقلال با ترکیبی کاملاً متفاوت گام به بازی با نساجی گذاشت. دیداری که از لحاظ ارتقای جایگاه جدولی اهمیت آنچنانی نمی‌توانست برای دو تیم داشته باشد.

به گزارش ایران ورزشی، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به همین دلیل به سینا خادم پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان و متین کریم‌زاده بازی داد تا بازیکنانی که کمتر در ترکیب قرار می‌گرفتند بعد از مدت‌ها طعم شیرین بازی در لیگ برتر را بچشند و در یک میدان سخت محک بخورند.

گل اول نساجی که روی یک ارسال از جناح چپ استقلال توسط کریم اسلامی در دقیقه ۱۷ حاصل شد، نشان داد میزبان برای کسب پیروزی در این بازی انگیزه‌های بسیاری دارد. نساجی برای حفظ این نتیجه در نیمه اول به رغم تلاش زیاد و فرصت‌هایی که به دست آورد اما کار ساده‌ای نداشت و استقلال با وجود تغییرات بسیار اما توانست موقعیت‌هایی را ایجاد کند و در نهایت دقیقه ۴۷ نیمه اول توانست با خطایی که روی کریم‌زاده انجام شد به یک پنالتی دست یابد.

این موقعیت را وریا غفوری، کاپیتان استقلال با یک ضربه محکم و مهار نشدنی برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان نساجی وارد دروازه کرد و استقلال با تساوی راهی رختکن شد. این گل استقلال را در وضعیت مطلوبی برای نیمه دوم قرار داد و باعث شد شاگردان مجیدی با روحیه بهتری گام به نیمه دوم بگذارند.

دقیقه ۵۲ پاس در عرض کریم‌زاده به وریا رسید و کاپیتان استقلال که زننده گل اول تیمش بود موفق شد گل دوم را با پای چپ به ثمر برساند. این گل حاصل دید عالی و از خود گذشتگی متین کریم‌زاده بود؛ بازیکنی که در گل اول تیمش هم نقشی انکارناپذیر داشت و با این نمایش نشان داد اگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد قابلیت‌های قابل توجهی دارد‌.

بعد از گل دوم استقلال تا حدی نساجی جلو کشید تا شاید گل خورده را جبران کند. اخراج بابک مرادی در دقیقه ۷۱ نساجی را برای به ثمر رساندن گل تساوی امیدوارتر کرد اما متین کریم‌زاده که به واقع بهترین و آماده‌ترین بازیکن تیمش بود موفق شد در دقیقه ۸۳ با یک ضربه پای چپ مهار نشدنی گل سوم تیمش را به ثمر برساند و استقلال را در شرایطی که یک بازیکن کمتر از حریف داشت به گل دیگری برساند؛ گلی که مهر تأییدی بود بر پیروزی استقلال در این بازی.

این برد نشان داد استقلال روی نیمکت نیز بازیکنان بسیار با انگیزه‌ای دارد که می‌توانند در چنین مواقعی به مدد تیم بیایند و عملکرد درخشانی داشته باشند. بدون شک اگر استقلال مقابل نساجی تن به شکست می‌داد، با روحیه مناسبی در بازی‌های حساس آتی حاضر نمی‌شد اما برد با ذخیره‌ها مقابل نساجی شخصیت تازه‌ای به استقلال داد. البته این بازی برای استقلال کم‌هزینه هم نبود و آبی‌ها دو بازیکن خود را در بازی با سپاهان در اختیار نخواهند داشت. رشید مظاهری به دلیل دریافت کارت زرد چهارم و مرادی به علت دریافت کارت قرمز در آخرین بازی استقلال مقابل سپاهان غایب خواهند بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها