کد خبر : 71498

اسلحه آماده فرهاد مجیدی برای گل زدن به فولاد

اسلحه آماده فرهاد مجیدی برای گل زدن به فولاد

آرمان رمضانی، در دو بازی اخیر استقلال عملکرد مطلوبی داشته است. این مهاجم با گلی که در بازی با نود ارومیه به ثمر رساند، استقلال را در جام حذفی زنده نگه داشت.

رمضانی سپس دربازی با پدیده نیز خالق گل دیگری بود تا آمار قابل توجهی از خود به جا بگذارد. این بازیکن حالا یکی از جدی‌ترین گزینه‌های فرهاد مجیدی برای بازی در ترکیب اصلی استقلال است و به احتمال زیاد در بازی با فولاد خوزستان نیز برای استقلال به میدان خواهد رفت.

دلیل بازی گرفتن مجیدی از رمضانی آمادگی قابل قبول او است اما فرهاد قطعاً از رودی ژستد هم بهره خواهد گرفت. بازیکنی که عمیقاً اعتماد سرمربی استقلال را به سمت و سوی خود جلب کرده و حتی در روزهایی که برای تیمش گل نمی‌زند، باز هم مورد توجه سرمربی استقلال است. با این حال مهم‌ترین تصمیم مجیدی در بازی امروز با فولاد خوزستان بازی گرفتن از آرمان رمضانی است که در روزهای اخیر تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی استقلال شده است.

بی‌شک اگر این مهاجم در بازی با فولاد نیز برای استقلال گل بزند، جایگاهش نسبت به هفته‌های اخیر محکم‌‌ترخواهد شد و هیچ بعید نیست که این روند تا زمانی که او در ترکیب تیمش می‌درخشد ادامه یابد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها