کد خبر : 71389

خط خوردن امین قاسمی نژاد از لیست استقلال احتیاطی بود یا تصمیم فنی سرمربی؟

خط خوردن امین قاسمی نژاد از لیست استقلال احتیاطی بود یا تصمیم فنی سرمربی؟

در نشست خبری بعد از بازی با پدیده وقتی از فرهاد مجیدی پرسیده شد چرا امین قاسمی نژاد در این بازی در لیست هجده نفره قرار نگرفت او به موضوع چکی که این بازیکن برای حضور در استقلال به باشگاه پدیده داده اشاره کرد.

به گزارش ایران ورزشی، سرمربی استقلال معتقد بود چون احتمال شکایت باشگاه سابق از امین قاسمی‌نژاد را می‌داده در نهایت تصمیم به حذف نام این بازیکن گرفته است. این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که طبق اطلاعات به دست آمده از مشهد، ناظر بازی به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده امین قاسمی‌نژاد برای بازی در ترکیب این تیم هیچ مشکلی ندارد.

حتی به خود مجیدی هم اطلاع داده شده بود که حضور قاسمی‌نژاد برای بازی در ترکیب استقلال بلامانع است اما اینکه چرا سرمربی آبی‌ها تا این حد نسبت به بازی گرفتن از امین قاسمی‌نژاد از خود حساسیت به خرج داده و حتی حاضر به قرار دادن نام او در فهرست نهایی تیمش هم نشده، مشخص نیست. تردیدی نیست اگر مشکل حادی در میان بود ناظر بازی به باشگاه استقلال اعلام می‌کرد که قاسمی‌نژاد نمی‌تواند در ترکیب قرار بگیرد اما عملاً هیچ مانعی سد راه بازی کردن قاسمی‌نژاد نبوده است.

از طرفی باید توجه داشت که موضوع قاسمی‌نژاد با باشگاه سابق خود کاملاً شخصی است و حتی اگر باشگاه پدیده شکایتی از قاسمی‌نژاد انجام می‌داد تأثیری در نتیجه بازی استقلال با پدیده ایجاد نمی‌شد چون قاسمی‌نژاد چک شخصی‌اش را به باشگاه سابق داده است.

اگر باشگاه استقلال برای صدور مجوز خروج این بازیکن به پدیده چک می‌داد، ماجرا طور دیگری رقم می‌خورد اما وقتی قاسمی‌نژاد راساً در این راستا اقدام کرده، به لحاظ قانونی هیچ منعی سد راه بازیکن استقلال نبود. البته مجیدی از ابتدای فصل ثابت کرده علاقه چندانی به بازی گرفتن از امین قاسمی‌نژاد ندارد و بعید است که حتی اگر مجوز قطعی برای حضور این بازیکن صادر می‌شد، فرهاد مجیدی باز هم از این بازیکن به طور مشهودی در ترکیب تیمش بهره می‌گرفت. قاسمی‌نژاد اکنون در وضعیتی قرار گرفته که جدایی‌اش در نیم فصل هم دور از ذهن نیست!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها