کد خبر : 70706

مورد سوال برانگیز بازی ندادن به 2 مهاجم استقلال

مورد سوال برانگیز بازی ندادن به 2 مهاجم استقلال

خط حمله استقلال در لیگ بیست و یکم عملکرد مطلوبی نداشته و در مقایسه با هشت هفته‌ای که از لیگ بیستم گذشته به لحاظ گلزنی عقب‌تر است.

به گزارش ایران ورزشی، در لیگ بیستم استقلال تا پایان هفته هشتم موفق شد 9 بار دروازه حریفان را باز کند اما تعداد گل‌های زده استقلال در فصل جاری از عدد 6 تجاوز نکرده است که میانگین نامناسبی را برای مجیدی و همکارانش به همراه آورده است.

این وضعیت با انتقادهایی مواجه بوده و اغلب کارشناسان استقلال سراغ ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد را در ترکیب استقلال می‌گیرند و این پرسش برای‌شان ایجاد شده که به چه دلیل سرمربی استقلال از این دو بازیکن استفاده نمی‌کند؟

مجیدی در بازی‌های اخیر اغلب به ژستد و یامگا در خط حمله تیمش بازی داده و ترجیح او بازی با این دو مهاجم فرانسوی است. مجیدی بنا داشت استقلال را با محوریت این دو بازیکن جلو ببرد و از یامگا که پست تخصصی‌اش مهاجم نیست بازیکنی گلزن پدید آورد و ژستد را نیز به بازیکنی محوری تبدیل کند. در حالی که یامگا تا حدی توانسته به نیازهای سرمربی استقلال پاسخ دهد اما ژستد هرگز در حد و اندازه این باشگاه ظاهر نشده و نمایش ناامیدکننده‌ای در ترکیب تیمش داشته است.

با توجه به کارنامه‌ای که از ژستد در بازی‌های گذشته بجا مانده احتمال اینکه او در بازی‌های آینده جایگاهش در خط حمله را از دست بدهد زیاد است و احتمالاً مجیدی دست به تغییراتی خواهد زد. بعید نیست که سرمربی استقلال از مطهری بیشتر استفاده کند و قاسمی‌نژاد را نیز به صف بازیکنان اصلی تیمش بفرستد تا شاید علاوه بر فروکش کردن انتقادها بابت بازی نگرفتن از این دو بازیکن، خط حمله استقلال نیز دوباره پایش به گلزنی باز شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها