کد خبر : 70863

وقتی گل محمدی کار علی کریمی را تکرار می کند + عکس

وقتی گل محمدی کار علی کریمی را تکرار می کند + عکس

سرمربی پرسپولیس بعد از بازی مقابل هوادار به سبد بطری‌های آب معدنی لگد زد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از عجیب‌ترین صحنه‌هایی که از علی کریمی اسطوره فوتبال ایران در ذهن همه مردم باقی مانده به ماجرای لگد زدن او به ساک پزشکی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ برمی گردد.

اسطوره فوتبال ایران وقتی در نیمه دوم بازی مقابل پرتغال تعویض شد، از شدت عصبانیت لگد محکمی به ساک کادر پزشکی تیم ملی زد و اتفاقی عجیب رقم خورد. اتفاقی که کریمی خودش از آن به عنوان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات فوتبالی خود نام برد و گفت: این اتفاق یکی از نقاط تاریک دوران فوتبالم است؛ باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم. اگر برانکو پس از تعویض با من دست می‌داد می‌توانست آرامم کند ولی حتی نگاه هم نکرد.

در بازی پرسپولیس مقابل هوادار این اتفاق به شکلی دیگر رقم خورد و این بار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در متن ماجرا قرار داشت.

عجیب‌ترین تصویر گل محمدی در دیدار با هوادار/ یحیی جادوگر شد!

یحیی که به دلیل نمایش نه چندان خوب تیمش در دربی تحت فشار قرار داشت، در بازی خانگی این هفته مقابل هوادار تازه لیگ برتری شده هم نتوانست به برتری برسد تا تیمش دومین هفته بدون برد را سپری کند و از کورس مدعیان جا بماند.

فرصت سوزی مهاجمان پرسپولیس و البته اشتباه عجیب علی صفایی داور این بازی در اعلام نکردن هند مهاجم هوادار در صحنه گل دوم این تیم باعث شد تا یحیی از کوره در برود و اینچنین به سبد بطری‌های آب معدنی که در جلوی نیمکت پرسپولیس قرار داشت لگد بزند. اتفاقی که همه یاد حرکت معروف علی کریمی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و لگدش به ساک پزشکی تیم ملی افتادند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها