کد خبر : 70805

نظر عجیب گل محمدی درباره پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

نظر عجیب گل محمدی درباره پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که این اولین باری نیست که یک بازیکن از پرسپولیس جدا شده و همیشه قرمزها مشکلات زیادی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با هوادار حضور یافت.

وی در ابتدا در خصوص مسائل داوری اظهار داشت: بحث داوری ببینید مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ، فدراسیون و کسانی که درگیر این مسابقات و فوتبال هستند، به نظرم باید به داوری کمک کنند و فضایی را برای داوری ایجاد کنیم که با تمرکز کامل بتوانند سوت بزنند. این کار را باید انجام بدهیم چون اشتباهات داوری همیشه بوده و خواهد بود و این واکنش ماست به داوری که باید خودمان را نسبت به این مسائل بیشتر وفق بدهیم و سعی کنیم این فضا را به سمتی ببریم که داور بهتر سود بزنند. آنها هم باید به هر حال تمرکز زیادی داشته باشند، میدانیم مشکلات زیادی در بحث مالی و امکانات دارند و فشار زیادی تحمل می‌کنند اما با ایجاد آرامش می‌توانیم کمک زیادی به داوران کنیم و امیدوارم رفته رفته وضعیت داوری بهتر و بهتر بشود و این اطمینان را از طرف تیم خودم به داوران می‎دهم که فشاری به داوران برای کسب امتیاز به آنها نخواهیم آورد.

او در مورد تقابل با هوادار گفت: واقعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود زیرا هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد جایگاهش اینجای جدول نیست. اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود.

وی در مورد وضعیت رادوشوویچ گفت: من خودم چند بار ممانعت کردم از اینکه ایران را ترک کند اما این سری فکر کنم کاری از دست من بعید می‌دانم بربیاید اما تلاش خودم را برای برگرداندن او انجام خواهم داد. به هر حال جایگاه و شخصیت تیم برای من مهم است. این وضعیت که پول هم گرفته و رفته، باید بگویم که همه ما مشکل داریم و می‌توانستیم فسخ کنیم و برویم اما وقتی در پرسپولیس کار می‌کنیم خیلی از این مشکلات را باید به جان بخریم. برای تیمی کار می‌کنیم که 40-50 میلیون هوادار چشم به راه و عاشق دارد و باید برایشان بجنگیم و این کاری است که باید انجام بدهیم. باید جلوتر برویم تا ببینیم چطور می‌شود.

گل محمدی تصریح کرد: در مورد بازیکن خوب نیست در نشست خبری حرف بزنیم، هر مربی دوست دارد بهترین بازیکن ها را بیاورد و بهترین نتیجه را بگیرد. برای من همه بازیکنان از لحاظ فنی و شخصیتی یکسان هستند و برای تیم زحمت می‌کشند. بنابر تاکتیک حریف و شرایط ارنجی انتخاب می‌شود و هیچ فرقی بین بازیکنان نیست و اینکه در مورد بازیکنان نظر بدهیم فکر نمی‌کنم درست باشد.

وی در مورد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس افزود: درباره پنجره نمی‌دانم به خدا! هیچ اطلاعاتی از اینکه بدهی کالدرون پرداخت نمی‌شود، بازیکن نمی‌آوردیم. این بندگان خدا را آوردیم مثل توریست‌ها می‌آیند و می‌روند. ولش کن اصلا صحبتی در این باره نکنیم و انگار یک سری اتفاقات برای پرسپولیس همیشه رخ می‌دهد و باید رخ بدهد و مشکلی نیست.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما یک گروه مبارز هستیم. یک عده بازیکنانی در این تیم هستند که بالاخره برای پیراهن پرسپولیس عاشقانه می‌جنگند و مبارزه می‌کنند و برگ برنده موفقیت‌های پرسپولیس هم بدون شک بازیکنان بودند. برای ذهنیت و تفکرات برنده‌ای که داشتند. بالاخره خیلی از کمبودها را جبران کنند ولی واقعا بس است دیگر. باید شرایطی را فراهم کنیم که شرایط نرمال باشد. ما دنبال امکانات حداکثری و اینکه همه چیز مهیا باشد، نیستیم. دنبال ثبات هستیم و از همه خواهش و تمنا می‌کنم برای هواداران هم شده اجازه بدهیم این تیم نفسی بکشد و راهش را پیدا کند. ما گروه خوبی داریم و بازیکنانی که هستند تمام تلاششان را می‌کنند. تا روز دربی فقط 5% دریافتی داشتند اما بندگان خدا لام تا کام صحبت نکردند و تمرین کردند. تا یک جایی این وضعیت قابل تحمل است. بالاخره با ورود کارگزار و ایجاد شرایط ثبات، امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود و حیف است این شرایطی که برای تیم وجود دارد. باید این وضعیت را درست کنیم و نگذاریم اتفاقات جدید رخ بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها