کد خبر : 67975

پاسخ‌ های بی‌ربط مدافع استقلال و مخفی ماندن راز جلسه دیروز!

پاسخ‌ های بی‌ربط مدافع استقلال و مخفی ماندن راز جلسه دیروز!

این روزها خبرهای عجیب و غریب از باشگاه استقلال کم نمی‌شنویم. به این خبرها باید رفتارهای عجیب‌تر بازیکنان و مربیان این تیم هم اضافه کرد. در همین راستا روز گذشته مدافع استقلال به باشگاه استقلال رفت اما وقتی تحت محاصره خبرنگاران قرار گرفت تا دلیل حضورش در باشگاه مشخص شود، پاسخ‌های پرتی داد که معلوم بود فقط می‌خواهد خبرنگاران را از سر خود باز کند.

به گزارش ایران ورزشی، مدافع استقلال دیروز در باشگاه حضور یافت و با مدیران باشگاه دیدار کرد. در شرایطی که هواداران استقلال در انتظار حضور مدیرعامل جدید این باشگاه هستند، سیاوش یزدانی مدافع آبی‌ها دیروز به باشگاه رفت و بعد از دیدار با مدیران باشگاه ساختمان را ترک کرد! یزدانی بعد از خروج از ساختمان باشگاه استقلال مقابل خبرنگاران حرف‌های عجیبی را بر زبان آورد. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای حل مشکل معافیت تحصیلی‌اش به باشگاه رفته؟ بیان کرد: ‌«نه، رفته بودم احوال آقای مددی را بپرسم!» از یزدانی سؤال شد که احوال مددی خوب بود؟ او گفت: «خدا را شکر خوب بودند.» حضور یزدانی در باشگاه استقلال همراه با مدیر برنامه‌هایش بود که این مدافع اینطور پاسخ داد: «اتفاقی همدیگر را اینجا دیدیم.» از مدافع استقلال سؤال شد یعنی مشکل سربازی نداری؟ او گفت: ‌«نه مشکلی ندارم.»

 حضور یزدانی در باشگاه استقلال همراه با مدیر برنامه‌هایش و بعد این نوع صحبت کردن او عجیب به نظر می‌رسید. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد و مشکل یزدانی دقیقاً چه بوده است. اما یزدانی با پاسخ‌های بی‌ربط سعی کرد دلیل اصلی مراجعه‌اش به باشگاه استقلال را مخفی نگه دارد. این هم از همان رفتارهای عجیبی بود که پیش از این درباره آن صحبت کردیم. باشگاه استقلال این روزها حال و هوای خوبی ندارد و حتی عزل و نصب‌ها هم کمک چندانی به این تیم نکرده است؛ باشگاهی که فعلاً مربی‌اش در دبی به‌سر می‌برد، بازیکنانش در استراحت و مدیرعاملش ترجیح داد در میان موج اعتراضات استعفا بدهد و برود. در چنین شرایط به‌هم‌ریخته‌ای بازیکن این تیم هم  ترجیح می‌دهد دلیل رفت و آمدش به باشگاه را طور دیگری جلوه دهد! کلاً همه چیز در باشگاه نابسامان  استقلال به هم می‌خورد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها