کد خبر : 65866

حالا مراقب تبانی در لیگ برتر باشید

حالا مراقب تبانی در لیگ برتر باشید

لیگ برتر به روز‌های پایانی خودش نزدیک شده است و در آخرین هفته سرنوشت سازش قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، روزهای پیش از هفته‌های آخر ،مرحله‌ای است برای آخرین تلاش‌ها و دست و پا زدن ها برای ماندن در لیگ برتر، سهمیه گرفتن آسیایی و قهرمانی ،بقا و... می‌شود در این روزها تلاش ها در زمین تمرین باشد، می شود در آنسو شرافت و پاکی فوتبال باشد و در زمین تبانی!

کمیته انضباطی و اخلاق و همه مراجع ذیربط اگر هدفشان مبارزه با تبانی و فساد و پاکسازی فوتبال است می توانند برای آن که مانع از سقوط های ناعادلانه، ماندن در لیگ به صورت ناجوانمردانه و نتایج زد و بندی باشند از همین لحظه یادداشت برداری های شان را شروع کنند و نکات ثبت شده را نگه دارند تا پایان فصل نقل و انتقالات.

خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد اما امیدواریم راویان خبر اشتباه کرده باشند و فوتبال ما به این شکل گسترده توسط آدمها و تیم های شناخته شده دچار فساد نشده باشد. اما برای اینکه از سلامت لیگ مطمئن شویم تنها باید به نکات مهم شنیده شده توجه کنیم.شاید اگر برای پاکسازی فوتبال منتظر سند و مدرک باشیم هرگز تصویر و مکتوب آن را به دست نیاوریم و این سبز چمن هر روز بیشتر از قبل باتلاق شود.

اسامی تنی چند از مربیان لیگ که گویا از همینک با تیمهای سال بعد مذاکره و حضورشان را در انجا قطعی کرده اند در اختیار ما قرار گرفته است اما ما ‌نمی خواهیم حتی با مخفف اسامی با حیثیت افراد بازی کنیم افرادی که می توانند و باید حیثیت و اعتبار این فوتبال باشند.

  شنیده می شود با دو مربی تیم لیگ برتر برای سپردن نیمکت دو تیم لیگ برتری به آنها در فصل بعد صحبت شده است درست از جانب تیم‌هایی که با آنها بازی رو در رو دارند.این یک بازی را ببازند اما در قبالش فصل بعد مربی تیم برنده شوند!کمیته انضباطی و اخلاق حواسشان باشد بعد از این بازی‌ها مربی تیم های بازنده فصل بعد سر از کدام تیم در می‌آورند؟ فصل نقل و انتقالات به خوبی می‌تواند سلامت یا تبانی هفته‌آخر و برخی آدم‌های فوتبالی حاضر در لیگ را تایید کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها