کد خبر : 64503

خودروهای لوکس روی دست فروشندگان باد کرد | این شاسی بلند یک میلیارد ارزان شد

خودروهای لوکس روی دست فروشندگان باد کرد | این شاسی بلند یک میلیارد ارزان شد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج گفت: کاهش قیمت هم نتوانست البرزی ها را برای خریدن خودروهای خارجی راضی کند.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا ، حمید کریمی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج گفت: طی ماه‌های گذشته خودروهای خارجی افت قیمت  شدیدی داشته‌ است ولی باز خریداری نیست؛ به عنوان مثال تا چند ماه پیش خودروی لندکروز تا سقف ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد ولی حالا به قیمت چهار میلیارد هم خریداری ندارد.  

او با اشاره به این که قیمت دلار تاثیر مستقیمی بر بازار خودرو دارد، افزود: فعلاً که بازار خودرو رکودی است و امیدواریم با تغییر و تحولات پیش آمده در کشور وضعیت تغییر کند.

کریمی در ادامه با تاکید بر ضرورت اخذ برگه سبز در معاملات خودرو، گفت: طبق رای دیوان عدالت، از مردم و به ویژه نمایشگاه داران درخواست می‌شود برای خرید و فروش خودرو حتما به برگه سبر استناد کنند.

او در توضیح برگ سبز، گفت: برگ سبز در واقع یک سند تک برگی است که پس از تعویض پلاک و دریافت تأییدیه‌های مربوط به وسیله نقلیه و هویت مالک توسط راهنمایی و رانندگی صادر می‌شود. این سند به رنگ سبز روشن است و به همین دلیل نیز در میان مردم با عنوان برگ سبز معروف شده است.

کریمی در ادامه با هشدار به شهروندان در خصوص معامله خودرو از طریق سایت و فضای مجازی، گفت: این سایت‌ها جایگاه و اعتباری ندارند و در این خصوص به اخباری که درباره کلاهبرداری این سایت‌ها منتشر می‌شود می‌توان استناد کرد.

او افزود: اگر فرد در روند خرید و فروش ماشین از نمایشگاه دار دچار مشکل شود، از طریق اتحادیه به راحتی قابل پیگیری است ولی معامله از طریق سایت قابل پیگیری نیست.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج با تاکید بر ضرورت استفاده از نظر کارشناسان خودرو در انجام معامله، گفت: از مردم درخواست می‌شود قبل از معامله، از کارشناسی برای بازدید از خودرو کمک بگیرند تا وضعیت ماشین را بررسی کند. بدون شک  خرید خودرو با نظر کارشناس خیال خریدار را از اینکه ماشین سالمی معامله کرده راحت می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها