کد خبر : 9637

اینفینیتی خیال خروج از اروپا ندارد

اینفینیتی خیال خروج از اروپا ندارد

اینفینیتی خروج از بازارهای اروپایی را تکذیب کرد. این برند ژاپنی همچنان به فروش خودروهای خود در این کشورها ادامه می دهد.

به گزارش خودروتک، نیسان نزدیک به یک دهه پیش خودروهای برند لوکس خود را برای رقابت با خودروهای لوکس آلمانی در کشورهای اروپایی برای فروش عرضه کرد. این شرکت در سال های اخیر فروش مناسبی را در این بازارها تجربه نکرده است.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی AutoActu.com منتشر شده، اینفینیتی در صورتی که نتواند به اهداف خود برای فروش سالانه دست پیدا کند، بازارهای اروپایی را ترک می کند. این شرکت به تازگی این گزارش را رد کرده است.

سخنگوی اینفینیتی در رابطه با گزارش منتشر شده اعلام کرده است: این گزارش صحت ندارد. اروپا یکی از مناطق مهم برای محصولات ما محسوب می شود. ما در حال یافتن فرصت های جدید در این بازار هستیم. تغییراتی در برنامه های ما ایجاد نشده است، بنابراین ما به فروش محصولات خود در این بازارها ادامه می دهیم.

در حالی که اینفینیتی به ادامه فروش محصولات خود در بازارهای اروپایی اشاره کرده است، تعداد دستگاه های فروخته شده این برند در این قاره با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

نزدیک به 3 سال پیش، این برند لوکس ژاپنی موفق به فروش سالانه 30 تا 40 هزار خودرو در بازارهای اروپایی شده بود. بر اساس اطلاعاتی که توسط Carsalebase در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، فروش این برند کاهش پیدا کرده است.

فروش این شرکت در سال 2016 به 8,453 دستگاه و در سال 2017 به 7,617 دستگاه کاهش پیدا کرد. فروش این خودرو در 11 ماه اولیه سال گذشته میلادی برابر با 3000 خودرو بوده است. در اکتبر سال 2018 تنها 95 دستگاه Q30 در کشورهای اروپایی به فروش رسیده است.

قوانین سختگیرانه در رابطه با میزان تولید آلایندگی خودروها به همراه برکسیت، باعث شده فروش این شرکت در کشورهای اروپایی کاهش پیدا کند.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها