کد خبر : 64391

پرسپولیس عصبانی از تصمیمات اسکوچیچ / افت ترابی خستگی نوراللهی

پرسپولیس عصبانی از تصمیمات اسکوچیچ / افت ترابی خستگی نوراللهی

پرسپولیس در شرایطی مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید که احمد نوراللهی یکی از ملی‌پوشان این تیم و مهره اصلی یحیی روی نیمکت نشست و فقط در 8-7 دقیقه پایانی بازی کرد. علت نیمکت نشینی نوراللهی خستگی و مصدومیت این بازیکن ناشی از مسابقات متعدد ملی بود.

به گزارش ایران ورزشی، نوراللهی از ناحیه کمر و همسترینگ احساس درد می‌کرد و کادر فنی پرسپولیس برای حفظ سلامت این بازیکن به او میدان نداد تا پهلوان در مرکز زمین کنار سرلک بازی کند و عالیشاه یک خط عقب بیاید و در نهایت مغانلو وارد ارنج اصلی شود.

نوراللهی در شرایطی در رفسنجان نیمکت نشین شد که کادر فنی پرسپولیس به خاطر استفاده از این بازیکن در تمام بازی‌های تیم ملی شاکی و ناراحت هستند و می‌گویند چه لزومی داشت از این بازیکن مقابل کامبوج هم استفاده شود؟

مهدی ترابی دیگر ملی پوش پرسپولیس بود که مقابل مس در ترکیب اصلی قرار گرفت اما تا دقیقه 70 سایه‌ای در زمین بود و هیچ کار مثبتی برای تیمش نکرد و مدام توپ لو می‌داد. شرایط فنی ترابی در بازی سوپرجام هم خوب نبود که این ضعف و افت فاحش ستاره پرسپولیس ناشی از شرایطش در تیم ملی است.ترابی در بازی‌های ملی منامه فقط دو تا 20-15 دقیقه بازی کرد و در شرایطی که قبل از بازی‌های ملی فوق‌العاده آماده بود حالا شرایط خوبی ندارد. به همین خاطر کادر فنی پرسپولیس مثل بازی تراکتور با وجود نمایش ضعیف او را در زمین نگه داشتند تا کمی فشار متحمل شده و در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها