کد خبر : 64043

اتفاق نگران‌کننده برای ستاره پرسپولیس قبل از سوپرجام

اتفاق نگران‌کننده برای ستاره پرسپولیس قبل از سوپرجام

از بین اعضای تیم پرسپولیس ملی‌پوشان این تیم همگی واکسن کرونا زده‌اند و حتی دوز دوم واکسن را هم دریافت کرده‌اند. تیم ملی قبل از رفتن به منامه دوز اول واکسن را زد و نفراتی مثل امیری، سرلک، نوراللهی، کامیابی‌نیا، کنعانی و ترابی واکسینه شدند. از آنجا که فاصله بین دو دوز واکسن باید چهار هفته باشد تیم ملی به محض بازگشت از منامه دوباره واکسینه شد و تمام اعضای تیم در مرکز ملی فوتبال واکسن زدند.

به گزارش ایران ورزشی، حالا شش بازیکن پرسپولیس دوز دوم واکسن را هم زده‌اند اما این اتفاق و عوارض واکسن باعث شد مهدی ترابی یکی از ملی‌پوشان پرسپولیس یکی دو روزی تحت تأثیر عوارض واکسن حال چندان مساعدی نداشته باشد.

مهدی ترابی همراه با تیم ملی سه‌شنبه هفته قبل به تهران برگشت و چهارشنبه هم تمرین تعطیل بود اما از عصر پنجشنبه در تمرین تیمش حاضر شد ولی در تمرینات روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط خیلی خوبی نداشت اگرچه کم‌کم حالش بهتر شد و شرایط بازی را پیدا کرد.

پیش از این گفته شده بود اعضای تیم ملی واکسن اسپوتنیک روسی را تزریق کرده‌اند که از مصونیت بالایی برخوردار است اما عوارض هم دارد. حدود دو ماه و نیم پیش مقامات وزارت بهداشت تأیید کردند که واکسن روسی در برخی ایرانی‌هایی که آن را تزریق کرده‌اند عوارض داشته که در بعضی‌شان از بین رفته اما در بعضی دیگر باقی مانده است.

با این حال کادر فنی و پزشکی پرسپولیس تأکید کرده‌اند که غیر از امیری و کمال همه بازیکنان در سلامتی کامل آماده بازی سوپرجام می‌شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها