کد خبر : 64181

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات پرسپولیس

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات پرسپولیس

به نظر می‌رسد نوراللهی بدون اینکه حرف حاشیه‌داری بزند توپ را به زمین مدیران باشگاه انداخته تا رودرروی هواداران قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد و حالا شرایط روانی تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر بهتر هم شده و سرخ‌ها با وضعیت امیدوار‌کننده‌تری به رقابت در لیگ برتر و سپس جام حذفی پا می‌گذارند، اما مسأله تمدید قرارداد‌های بازیکنان مهم تیم مثل بمب ساعتی در حال رسیدن به موعد انفجار است. در واقع هر هفته که بگذرد و به پایان فصل نزدیک شویم باشگاه باید بیشتر به خاطر احتمال از دست دادن مهره‌های مهم و ملی‌پوشی مثل کنعانی یا نوراللهی و عالیشاه احساس خطر کند.

بلافاصله بعد از بازی سوپرجام، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بعد از این بازی مهم بازیکنان را به باشگاه دعوت می‌کنند تا درباره تمدید قرارداد‌ها مذاکره کنند ضمن اینکه ابراهیم شکوری هم زیر پست کنعانی کامنتی گذاشت مبنی بر اینکه در باشگاه منتظرت هستیم، اما واکنش بازیکنان جالب‌تر بود.

احمد نوراللهی که تاکنون در این خصوص اظهار نظری نکرده بود در محاصره خبرنگاران چند بار تأکید کرد که بروید از مدیریت باشگاه در این باره سؤال کنید. در واقع او با تأکید روی این جمله همه چیز را به باشگاه و مدیرانش حواله داده و به شکل غیرمستقیم به رسانه‌ها و هواداران می‌گوید همه چیز در اختیار باشگاه است و مدیران باشگاه احتمالاً باید خواسته‌های او را تأمین کنند. در واقع به نظر می‌رسد نوراللهی بدون اینکه حرف حاشیه‌داری بزند توپ را به زمین مدیران باشگاه انداخته تا رودرروی هواداران قرار نگیرد. حالا مشخص نیست چطور در باشگاه منتظر نوراللهی هستند، اما او منتظر اقدام مسئولان باشگاه است؟ آیا نوراللهی که از قطر پیشنهاد نجومی دارد رقم مد نظرش را به مدیران باشگاه اعلام کرده و نمی‌خواهد کوتاه بیاید یا مسأله دیگری در میان است؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها