کد خبر : 56117

پرونده بازگشت جنجالی به پرسپولیس بسته شد

پرونده بازگشت جنجالی به پرسپولیس بسته شد

حمید مطهری مربی پرسپولیس دیروز پس از بازی با ذوب آهن، در خصوص شایعه بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس توضیح داد.

مطهری درباره صحبت‌های رامین رضاییان و علاقه او برای حضور در پرسپولیس اظهار کرد: رضاییان بازیکن توانمند و خوبی است و در آن شکی نیست؛ اما ما آن قدر درگیر مسابقات هستیم که فکر می‌کنم این مسائل تیم را دچار حاشیه می‌کنند. اکنون زمان نقل و انتقالات نبوده و طرح این مسائل حرفه‌ای نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی در فضای مجازی می‌افتد. فکر می‌کنم زمان خوبی برای این صحبت‌ها نیست. به نظرم قرارداد او خیلی بالا است و بعید می‌دانم این انتقال امکان‌پذیر باشد.

مربی پرسپولیس در مورد تعویض‌های تیم پرسپولیس گفت: همیشه کار تیمی برای ما ارجحیت دارد و همه باید در پازل تاکتیکی ما باشند. قبول داریم امروز خیلی در بخش هجومی موثر نبودیم، اما ما همین بازیکنان را داریم و باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم. آن ها بازیکنان جوانی هستند و خیلی زیر فشارشان گذاشته‌ایم. 

مربی پرسپولیس در پایان درباره عملکرد متفاوت پرسپولیس در نیمه اول و دوم گفت: در نیمه اول خیلی بهتر بودیم اما بخشی از این اتفاق به مسائل انگیزشی ذوب‌آهن برمی‌گردد که چیزی برای از دست دادن نداشت و با جسارت بیشتر بازی کرد. در حالی که بین نیمه هم با بازیکنان صحبت کردیم که حتی برای گل دوم بروند. متأسفانه این بیشتر ذهنی است و دستور تاکتیکی نیست که تیم عقب بیاید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها