کد خبر : 55959

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس ماموریتی ممکن یا غیرممکن؟

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس ماموریتی ممکن یا غیرممکن؟

با توجه به شرایط قراردادی رامین رضاییان با تیم فوتبال الدحیل قطر به نظر می‌رسد بازگشت این بازیکن به پرسپولیس عملاً منتفی است.

به گزارش خبرگزاری میزان، در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون بازگشت رامین رضاییان به تیم فوتبال پرسپولیس منتشر شد، اما شروع ماجرا از کجا بود و به چه دلیل ان موضوع نقل محافل خبری ایران شده است. موضوعی که به نظر می‌رسد تنها بازارپرمی رسانه‌ای بوده و همچنان حتی خود رضاییان نیز اطلاع دقیقی از آن ندارد. 

چندی پیش رونامه استاد الدوحه قطر در خبری مدعی شد که رضاییان در فهرست مازاد باشگاه قطری قرار دارد و به زودی با این تیم قطع همکاری خواهد کرد، بحثی که بلافاصله با واکنش سرمربی جدید الدحیل نیز مواجه شد و وی این موضوع را به نوعی رد کرد و حتی عنوان کرد که مدیران باشگاه باید در این خصوص نظر نهایی را اعلام کنند. 

جالب است که بلافاصله خبرهایی مبنی بر بازگشت رضاییان به پرسپولیس شنیده شد اما با نگاهی به مبلغ قرارداد رامین با تیم قطری می‌توان متوجه شد که این موضوع چندان جدی نیست. مبلغ قرارداد رضاییان با الدحیل چیزی حدود ۴ تا ۶ میلیون دلار تخمین زده می‌شود، با این مبلغ بعید است تیمی از ایران توانایی پرداخت رضایتنامه این بازیکن را داشته باشد.

از سوی دیگر تا این لحظه مسئولان باشگاه الدحیل قطر واکنشی در خصوص جدایی رضاییان نداشته‌اند و آنطور که گفته شد این خبر تنها در یکی از روزنامه‌های قطری بازتاب داشته است. البته بازیکن مصری این تیم نیز رفتنی است و از سوی دیگر قرارداد مهدی بن‌عطیه نیز در ژانویه به پایان می‌رسد و احتمال جدایی این بازیکن زیاد است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد مسئولان الدحیل تمایل چندانی به انتقال این بازیکن به حریفان اصلی این تیم در لیگ ستارگان قطر را ندارند و ترجیح می‌دهند انتقال رضاییان به صورت قرضی و به یکی از تیم‌های میانه‌های جدول که شانس قهرمانی ندارند، باشد.

فرصت نقل‌وانتقالاتی زمستانی از اول تا آخر ژانویه است و در این مدت مشخص می‌شود که سرنوشت مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران چه خواهد شد. رضاییان که این روزها نیمکت نشین شده بعید است خود میلی به ادامه این نیمکت نشینی داشته باشد و از سویی مدیران باشگاه نیز ارتباط بسیار خوبی با این مدافع با سابقه دارند. 

البته از سویی باتوجه به فرصت کم بازی کردن رضاییان احتمال جدایی وی نیز محتمل به نظر می‌رسد اما از سوی دیگر این احتمال وجود دارد تا رامین فرصت بیشتری برای بازی کردن در هفته‌های آتی پیدا کند و در صورت اثبات توانایی‌هایش در ترکیب اصلی در الدحیل ماندگار شود.

با این حال، رضاییان برای بازگشت به لیگ ایران و خصوصا تیم فوتبال پرسپولیس چندان بی‌تمایل نیست، اما همانطور که گفته شد مبلغ قرارداد سنگین رضاییان و به طبع آن رضایتنامه این بازیکن سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیسی‌هاست تا عملا قید این بازیکن را بزنند و بازگشتش به جمع سرخپوشان حداقل در این مقطع زمانی کنونی منتفی باشد.

تیم الدحیل با هدایت صبری لاموشی، اکنون با کسب ١٨ امتیاز از ١٠ مسابقه در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها