کد خبر : 56116

پرسپولیس نه، رامین رضاییان آبی پوش می شود

پرسپولیس نه، رامین رضاییان آبی پوش می شود

برخلاف گمانه‌زنی‌ها رامین رضاییان در آستانه آبی‌پوش شدن قرار دارد و تا ساعاتی دیگر قراردادش را امضا خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که طی ساعات اخیر و با توجه به قطعی شدن جدایی رامین رضاییان گمانه زنی‌ها درباره بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شدت گرفته، الدحیل مقصد بعدی بازیکن ایرانی را مشخص کرده و حضورش در ایران منتفی شد.

مدافع ایرانی که بعد از درخشش در الشحانیه به عضویت الدحیل در آمد، با توجه به تغییرات کادرفنی اکنون در آستانه انتقالی دوباره قرار گرفته است. این در حالیست که گفته می‌شد با جدایی از الدحیل وی به پرسپولیس بازخواهد گشت و به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه می‌شود.

رضاییان اما شب گذشته و در آستانه بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لایو اینستاگرام خود مدعی شد که از دو باشگاه قطری پیشنهاد دریافت کرده و پرسپولیس درخواستی برای این انتقال نداده است. در شرایطی عادی هم غیر منطقی به نظر می‌رسد که با توجه به انتقال قرضی (در این شرایط الدحیل باید قرارداد رامین رضاییان را تا پایان حضور در تیم قرضی پرداخت کند) آنها این بازیکن را در اختیار پرسپولیس قرار دهند و هزینه‌های وی را پرداخت کنند.

 

بعد از اینکه نشریه استادالدوحه خبر قطعی این جدایی را اعلام کرد، به نظر می‌رسد تا ساعاتی دیگر این انتقال از بین دو باشگاه العربی و السیلیه قطر نهایی شود. با این حال با توجه به صحبت‌های ابتدایی که بین دو باشگاه و رضاییان و مدیران الدحیل صورت گرفته، شرایط برای انتقال به السیلیه بهتر برآورد شده است تا احتمالا طی ساعات آتی این انتقال نهایی شود و رامین رضاییان با پیراهن آبی السیلیه در ادامه فصل کار را دنبال کند.

السیلیه فصل گذشته کریم انصاریفرد را در اختیار داشت و در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا نیز برابر شهرخودرو قرار گرفته بود که در نهایت مقابل مهدی رحمتی و تیمش در ضربات پنالتی ناکام مانده بود و جواز حضور در مرحله گروهی را به دست نیاورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها