کد خبر : 33333

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه جدایی

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه جدایی

پس از جدایی جونیور به احتمال زیاد حسین ماهینی دومین خروجی پرسپولیس در زمستان لقب خواهد گرفت.

به گزارش خبرورزشی، در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی، معمولاً خبر‌ها و شایعات زیادی مطرح می‌شود. یکی از این شایعات مهم که به احتمال فراوان در انتهای نیم فصل به واقعیت بدل خواهد شد جدایی حسین ماهینی است. ماهینی در ابتدای فصل و در اردوی تدارکاتی دچار تشدید مصدومیت از ناحیه زانو شد و از این رو شانس ادامه تمرینات را از دست داد، اما هر طور بود به لیست تیم برگشت که عملکرد او مقابل سپاهان و شهر خودرو بسیار سؤال برانگیز بود.

ماهینی در هر دو بازی به عنوان یار ذخیره راهی زمین شد، اما عملکرد پراشتباهی در آخرین دقایق بازی داشت و نتوانست به تیمش در جهت حفظ نتیجه کمک کند. او حالا از سوی کالدرون در تمرینات گروهی هم کمتر به کار گرفته می‌شود و در همین راستا، نزدیکان به پرسپولیس می‌گویند جدایی او در همین زمستان حتمی است تا باشگاه بتواند یاران جدیدی را جذب کند.

در ابتدای فصل، اصلاً قرار نبود ماهینی در لیست بماند، اما فردی که اول فصل سمت مهمی در تیم داشت و حالا مدتی است در پرسپولیس فعالیتی نمی‌کند، به ما گفت: «حسین از یک متخصص جراحی زانو، نامه‌ای به باشگاه آورد که مشخص شد هیچ مشکلی برای همراهی تیم و انجام تمرینات سنگین ندارد. فکر می‌کنم کالدرون قصد داشت مهدی شریفی را در تیم نگه دارد، اما وقتی فهمید اگر ماهینی برود، فقط سیدجلال حسینی به عنوان بزرگتر در تیم حضور خواهد داشت، تصمیم گرفت حسین را حفظ کند. اتفاقاً بازیکنان دیگر هم خوشحال شدند، چون می‌دانستند حسین برای همه آن‌ها تلاش می‌کند و چون با برخی از مدیران باشگاه در تماس است، می‌تواند برای دریافت مطالبات‌شان، کمک کند.»

حالا شایعه جدایی ماهینی به گوش می‌رسد. جالب اینکه برای بروز این شایعه، نشانه دیگری هم وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید گابریل کالدرون در کنفرانس خبری قبل از دیدار این تیم مقابل نساجی جمله مهمی را به زبان آورد و گفت: «جونیور از تیم ما جدا شد و یک بازیکن خارجی می‌گیریم. البته به دنبال آن هستیم که دو بازیکن خارجی جذب کنیم.»

البته کالدرون توضیح بیشتری نداد، اما برای اضافه کردن دومین بازیکن خارجی، باشگاه نیاز دارد با یک بازیکن بزرگسال دیگر هم خداحافظی کند و اگر این شایعات صحت داشته باشد، شاهد خداحافظی شماره ۱۳ تیم در همین زمستان خواهیم بود.

ماهینی مدت هاست دیگر در فضای مجازی هم فعالیت چندانی ندارد؛ این موضوع از آن جهت مهم است که او همواره یکی از پرخبرترین فوتبالیست‌های ایرانی در توئیتر و اینستاگرام به حساب می‌آمد، اما حالا سکوت اختیار کرده و حتی در تمرینات نیز، به تمرین با تیم ذخیره‌ها عادت کرده است. ناآمادگی ماهینی دست کالدرون را هم تا حدی بسته است چراکه او مجبور است با توجه به افت فنی مهدی شیری، برای سمت راست خط دفاع نسخه‌های عجیبی بپیچد. به عنوان مثال سیامک نعمتی که خاصیت یک وینگر سرعتی را دارد، مجبور به بازی در این پست می‌شود و در حالت عجیب‌تر، شجاع خلیل زاده که یک مدافع ایستا به حساب می‌آید، بدون تخصص کافی در پست دفاع راست که پست غیرتخصصی است بازی می‌کند. ماهینی اگر حتی ۵۰ درصد هم آمادگی داشت، می‌توانست در پست خودش راهی زمین شود، اما کالدرون این موضوع را متوجه شده که دیگر نمی‌تواند روی ماهینی حساب باز کند. با این شرایط، احتمالاً ماهینی دومین خروجی پرسپولیس در زمستان لقب می‌گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها