کد خبر : 30889

شیری: با عدالت در مورد پرسپولیس حرف بزنید


شیری: با عدالت در مورد پرسپولیس حرف بزنید

مهدی شیری در دفاع راست بالاخره به بازی گرفته شد آن هم در روزی که سیامک نعمتی محروم بود؛ شیری مقابل پیکان از ابتدا به میدان رفت و بازی خوبی هم ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی شیری توانست با دوندگی زیاد و شرایط فنی قابل قبول، مدافعان پیکان را به دردسر بیندازد، اما این بازیکن اعتقاد دارد نیمکت نشینی در هفته‌های گذشته، دلیل فنی داشته و گرنه او دچار هیچ افتی از لحظه لحاظ بدنی و روانی نشده است.

شیری در ابتدا در خصوص برد مقابل پیکان گفت: واقعا به این پیروزی احتیاج مبرمی داشتیم. ما برای برد به زمین رفتیم هرچند متاسفانه هواداران را در این دیدار همراه خود ندیدیم. با این حال خیلی خوب و منسجم در نیمه اول ظاهر شدیم و حتی گل اول را هم به ثمر رساندیم. در ادامه اسیر یکسری اتفاقات و بدشانسی‌ها شدیم و دروازه مان باز شد، ولی در نیمه دوم دوباره به همان تیمی که همه انتظارش را داشتند، نزدیک شدیم و گل دوم را هم زدیم تا سه امتیاز را به جمع امتیازات مان اضافه کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا اینقدر از عملکرد پرسپولیس انتقاد می‌شود، افزود: ما هم دلیل این اعتراض و انتقاد‌ها را نمی‌فهمیم. پرسپولیس بعد از مدت‌ها به لیگ برتر برگشت و بازی خوبی از خود مقابل پیکان را پشت سر گذاشته است، اما مشخص نیست که چرا یک عده فقط اعتراض می‌کنند. ما هم دلایل این انتقادات را متوجه نمی‌شویم. اگر این انتقادات، فنی یا تاکتیکی بود باز هم می‌شد در خصوص آن حرف زد و نظر داد، ولی در واقع شرایطی را به وجود آوردند که حرف‌های شان فقط جنبه انتقادی دارد و نمی‌توانیم با استناد به آن چیزی را تغییر بدهیم. به هر حال ما کار خودمان را می‌کنیم و برای همه منتقدان احترام قائل هستیم، اما امیدواریم همیشه ما را به خوبی قضاوت کنند و با عدالت در مورد پرسپولیس حرف بزنند.

شیری در خصوص شایعه افت خود اضافه کرد: نه من افتی نکردم. همیشه همین روند را طی می‌کنم و در بازی با پیکان هم ثابت کردم همان بازیکن گذشته هستم. بار‌ها از سمت راست نفوذ کردم و در برنامه‌های تهاجمی و تدافعی تیم حضور داشتم. آمار‌ها نیز نشان می‌دهد افتی ندارم. باز هم تاکید می‌کنم نیمکت‌نشینی من در هفته‌های گذشته نیز با دستور کادر فنی و بنا به دلایل فنی و تاکتیکی بود نه افت روانی و بدنی. امیدوارم با توجه به نمایشی که مقابل پیکان ارائه کردم بتوانم بار دیگر در پست دفاع راست به ترکیب پرسپولیس برگردم و برای این تیم بازی کنم.

او در نهایت گفت: برد مقابل پیکان را فراموش کرده‌ایم و تمام حواس ما به بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر است. کار بسیار سختی پیش روی ما قرار گرفته، اما با توجه به اتحاد تیمی و همدلی بزرگی که بین هواداران و بازیکنان و اعضای کادر فنی بر قرار است می‌توانیم. به حقمان برسیم و امتیازات از دست رفته طی هفته‌های گذشته را جبران کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها