کد خبر : 31736

داور به بازیکن پرسپولیس عزیزم و قربانت شوم می‌گفت!

داور به بازیکن پرسپولیس عزیزم و قربانت شوم می‌گفت!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درباره بازی باید بگویم که فرق هر دو تیم فقط پنالتی بود، قبل از آن پنالتی خطای بازیکن پرسپولیس بود که داور نگرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص این بازی اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که فرق هر دو تیم فقط پنالتی بود. قبل از آن پنالتی خطای بازیکن پرسپولیس بود که داور نگرفت. در یک صحنه دیگر سید جلال خودش روی زمین می افتد اما داور خطای ما را گرفت. این دو اشتباه بزرگ داور بود، من اعتراض کردم اما داور چهارم و داور با من بحث کرد که کارت زرد گرفتم. داور چهارم با بازیکن ما دعوا داشت اما به بازیکن آنها عزیزم و قربانت شوم می گفت!

وی ادامه داد:‌ در نیمه دوم تیم پرسپولیس فقط وقت تلف کرد و با آن همه بازیکن بزرگ و ملی‌پوش کاری جز این انجام نداد که البته این هم طبیعت فوتبال است و شاید حربه‌ای است که ما باید آن را یاد بگیریم.

نکونام اضافه کرد: پرسپولیس در نیمه دوم کاری نکرد اما اشتباهاتی که داشتیم را در نیمه دوم جبران کردیم و بازی در اختیار ما بود.حتی می‌توانستیم که گل بزنیم اما کم دقتی کردیم و به گل نرسیدیم. پرسپولیس جلوی ما وقت تلف کرد و موفقیتی که به دست آوردند روی اشتباه داوری بود. روی صحنه پنالتی باید بگویم که قبل از آن روی احمد عبدالله‌زاده خطا شد و من تصویر آهسته این صحنه را دیدم. اگر این پنالتی گرفته نمی‌شد بازی مساوی بود و شاید ما برنده می‌شدیم که در این صورت اتفاق خاصی هم رخ نمی‌داد.

در این هنگام خبرنگاری از سرمربی فولاد خوزستان پرسید که تیم شما مقابل پرسپولیس برنامه نداشت که نکونام پاسخ داد: شما سؤال نپرسیدید بلکه نظرتان را گفتید و هر زمان از من سؤال کردید پاسخ شما را می‌دهم. این خبرنگاران مجدداً از نکونام درباره همین مسئله سؤال پرسید و سرمربی فولاد پاسخ داد پرسپولیس قلب دفاع خود را بسته بود و ما مجبور بودیم شوت از راه دور بزنیم یا از کناره‌ها سانتر کنیم. آن همه سانتر انجام دادیم اما وقتی تیمی قلب دفاع خودش را می‌بندد کار واقعاً سخت می‌شود و در این شرایط ما باید بتوانیم از اشتباهات حریف استفاده کنیم که اینطور نشد. 

نکونام در مورد اینکه وینگرهای فولاد عملکرد خوبی نداشتند، اظهار داشت:‌ اگر بخواهم کلی بگویم بله با نظر شما موافق هستم. در نیمه اول سیف‌اللهی روی یک اشتباه ناخواسته پنالتی داد و بعد از آن اعتماد به نفس او از دست رفت. به دلیل شرایط روحی که برای او پیش آمد سیف‌اللهی را از بازی بیرون آوردم و صابر حردانی به زمین آمد که او هم عملکرد خوبی داشت. قاسمی‌نژاد هم پشت مهاجم بازی می‌کرد اما خصلت او رفتن به کناره‌ها است.به همین خاطر ما هنوز در این منطقه مشکل داریم و در نیم‌فصل بازیکنانی را مدنظر داریم که برای جذب آنها تلاش خواهیم کرد. باید با این بازیکنانی که مدنظر ما هستند صحبت کنیم و در صورتی که به نتیجه رسیدیم به تیم خودمان اضافه کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها