کد خبر : 31324

واکنش تند یک استقلالی به جمله جنجالی کالدرون

واکنش تند یک استقلالی به جمله جنجالی کالدرون

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به انتقاد از اظهارات کالدرون پرداخت و از باشگاه پرسپولیس خواست سرمربی‌ آرژانتینی‌اش را توجیه کند.

به گزارش تسنیم، علیرضا اکبرپور درباره اینکه گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس  گفته «امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال تعیین شود نه مثل بازی آخر استقلال»، خاطرنشان کرد: واقعیت را بخواهید استقلال از  اشتباهات داوری بیشتر از همه تیم‌ها ضرر کرده و ما این ضرر را به حساب اشتباهات داوری می‌گذاریم اما اینکه مربی رقیب درباره این مسائل، اینطور صحبت کند, نمی‌دانم از کجا آمده است. یک حرف از سوی مربی رقیب می‌تواند باعث درگیری یا فحاشی روی سکوها شده و به افراد دیگر بی‌احترامی شود.

بازیکن پیشین استقلال یادآور شد: لزومی ندارد کالدرون این حرف‌ها را بزند و بهتر است تیم خودش را تمرین دهد. کسی با تیم شما کار ندارد و بقیه باشگاه‌ها هم به شما ربطی ندارد. این صحبت‌ها فضا را متشنج می‌کند و باعث می‌شود استقلالی‌ها طوری دیگر جبهه بگیرند. باشگاه پرسپولیس باید کالدرون را توجیه کند که در حد و اندازه‌های خودش حرف بزند. استقلال یک تیم بزرگ است که قهرمان آسیا شده و به همه احترام گذاشته است و شما هم باید به آن احترام بگذارید. شما از یک کشور دیگر آمده‌ای و هواداران را تحریک می‌کنی. اگر از سوی هواداران استقلال مسئله‌ای به وجود بیاید, عاملش همین آقایی است که نسنجیده حرف زده است. آقای کالدرون! سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!

اکبرپور در خاتمه گفت: امیدوارم روزی برسد که فوتبال پاکی داشته باشیم. عده‌ای دوست ندارند شرایط خوب باشد و نمی‌دانم پاکی فوتبال چه ضرری برای آنها دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها