کد خبر : 30991

ماجراهای خریدار پرسپولیسی استقلال!

ماجراهای خریدار پرسپولیسی استقلال!

او در این پست به طور علنی، با ذکر صریح نام پرسپولیس، این تیم را به برخورداری از حمایت‌های مشکوک فدراسیون فوتبال متهم کرده بود

به گزارش روزنامه گل، در روزهایی که همه جا شایعه جدایی قریب‌الوقوع امیرحسین فتحی از استقلال به گوش می‌رسد، مدیرعامل این باشگاه تازه برای خودش مشاور هم منصوب کرده است؛ انتصابی که همان هم خالی از حاشیه نبود و حسابی فضای مجازی را به هم ریخت.

محمدحسین مهدیان، نام کسی است که به عنوان مشاور فتحی انتخاب و معرفی شده. این نام برای هواداران جدی‌تر استقلال بسیار آشناست؛ کسی که سال گذشته در چنین روزهایی نامش به عنوان خریدار باشگاه بر سر زبان‌ها افتاد. او که ظاهرا مسوولیتی هم در سامانه پیامکی 3090 داشت، مدعی بود اگر دولت قصد فروش استقلال را داشته باشد، قصد دارد به صحنه بیاید و با جذب سرمایه خارجی(!) تیم را بخرد؛ اتفاقی که البته رخ نداد. در همان مقطع هم حضور مهدیان در رسانه‌ها خالی از حاشیه نبود؛ از داستان کمک او برای بازگشت سرور جباروف که نهایتا هم عملی نشد تا عکس‌های دردسرساز این جوان کم‌سال با پرسپولیسی‌ها!

استقلال را می‌خرم، جباروف را نگه می‌دارم

بین دو نیم‌فصل لیگ هجدهم استقلالی‌ها تلاش زیادی کردند سرور جباروف را به تیم‌شان برگردانند. در آن مقطع گفته شد مهدیان 30 هزار دلار از مطالبات ستاره ازبکستانی را به او پرداخت کرده تا آخرین مانع از مسیر آبی‌پوش شدن وی برداشته شود. البته در نهایت کسی نفهمید اساسا 30 هزار دلاری پرداخت شده یا نه، اما هر چه بود انتشار این خبر فرصت خوبی برای خودنمایی مهدیان در رسانه‌ها فراهم کرد. استاد آن روزها می‌گفت: «اگر دولت واقعا قصد واگذاری داشته باشد و نخواهد جیب به جیب کند، ما خریدار استقلال هستیم. به وقتش منابع درآمدی‌مان را هم به سازمان خصوصی‌سازی اعلام خواهیم کرد، اما همین‌قدر بگویم که بخشی از آن، جذب سرمایه خارجی است. اگر هم واگذاری میسر نشود این مبلغ هدیه ما به هواداران استقلال خواهد بود.» می‌بینید مطرح شدن در ایران چقدر ساده است؟ آسان، اما کاربردی؛ آنقدر که حتی یک سال بعد از این مصاحبه‌ها هم می‌توانی مشاور مدیرعامل بشوی!

پرسپولیسی از آب درآمد؟

در همان کشاکش اما انتشار چند تصویر از مهدیان برای او حاشیه‌های دیگری به وجود آورد. تصاویر مربوط به هم‌نشینی او با علی پروین و عکس یادگاری‌اش با سلطان سرخ‌ها می‌شد. از او حتی عکس شادانه دیگری هم در محل تمرین پرسپولیس و کنار برانکو ایوانکوویچ منتشر شد. از آن به بعد چو افتاد که مشتری استقلال، پرسپولیسی است. حتی الان هم که فتحی حکم مشاور را برای مهدیان زده، برخی پیشکسوتان استقلال با یادآوری همان عکس‌ها، حضور یک پرسپولیسی در باشگاه‌شان را زیر سوال برده‌اند.

تهمت آشکار به پرسپولیس

از همه عجیب‌تر اما یکی از پست‌های صفحه شخصی مهدیان در اینستاگرام است که چند ماه پیش ارسال شده و او در آن به طور علنی، با ذکر صریح نام پرسپولیس، این تیم را به برخورداری از حمایت‌های مشکوک فدراسیون فوتبال متهم کرده است. شاید مهدیان قصد داشته با این پست، شایعات مربوط به پرسپولیسی بودنش را خنثی کند، اما نکته اینجاست که چنین آدمی با این روحیه و سوابق، چقدر به درد مشاوره دادن به مدیرعامل استقلال می‌خورد؟ آیا نباید به اصل چنین انتصابی مشکوک باشیم و آن را ناشی از هر چیزی، غیر از تخصص و تجربه بدانیم؟ توضیح آقای فتحی چیست؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها