کد خبر : 31321

واکنش سرمربی پرسپولیس به شکایت استقلال و نقل قول جنجالی

واکنش سرمربی پرسپولیس به شکایت استقلال و نقل قول جنجالی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من درباره استقلال حرفی نزدم اما اتفاقاتی که در بازی با پارس جنوبی جم دیدم اشتباه نبودند.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با ماشین سازی درباره شکایت استقلال از وی اظهار کرد: من درباره استقلال حرفی نزدم. چیزی که من گفتن این بود که باید برد و باخت ما در زمین مشخص شود و این یک حرف ورزشی است. از وقتی لیگ شروع شده جریمه‌های زیادی علیه تیم ما ناعادلانه اعمال گرفته است. برای همین گفتم برد و باخت ما باید در زمین اتفاق بیفتد. تیمی که شما ازش اسم می‌برید این قضیه به آن‌ها مربوط نمی‌شود. چیزی که من در بازی با پارس جم دیدم موجب نگرانی من برای فوتبال ایران شد.

او ادامه داد: من با تمام توانم تلاش می کنم تا تیمم موفق شود. تمام تلاشم را می کنم فوتبال تیمم بهتر شود و به فوتبال ایران کمک کنم. در فوتبال همیشه اشتباهاتی وجود دارد. اشتباهات مربی، بازیکنان و داور. من ۴۵ سال است که در فوتبالم و همیشه این طور است. ولی اتفاقاتی که در بازی با پارس جم دیدم اشتباه نبودند. در صحنه گل پارس بازیکن از دو متر عقب‌تر ضربه زد و آفساید نبود. در صحنه پنالتی هم داور در یک متری صحنه بود و نخواست پنالتی بگیرد. ایران داورهای خوبی دارد و امیدوارم به خاطر اعتبار داوری ایران آن‌ها هم با چنین تصمیماتی مخالفت کنند چون این تصمیمات به فیفا می‌رسند و در جاهای دیگر هم دیده می‌شوند. به تیم دیگری کار ندارم و نگران فوتبال ایران هستم. امیدوارم تلاش کنید این اتفاقات نیفتد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نگران محرومیت نیست؟ گفت: دو صحنه کاملا واضح بود و نخواستند اعلام کنند. در ۴۵ سال گذشته هیچ وقت چنین چیزی را ندیدم. از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کنم. من نگران نیستم و از بازی جوانمردانه دفاع می کنم چرا باید نگران باشم؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها