کد خبر : 30947

علیپور به این ۳ گل برای بازگرداندن اعتماد به نفسش نیاز داشت

علیپور به این ۳ گل برای بازگرداندن اعتماد به نفسش نیاز داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال برتری پر گل مقابل شاهین شهرداری بوشهر به شاگردانش تبریک گفت.

به گزارش خبرورزشی، گابریل کالدرون پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به بازیکنانم بابت بازی خوبی که انجام دادند، تبریک می‌گویم. در تمام ۹۰ دقیقه تیم برتر بودیم و به خاطر گل‌هایی که زدیم خوشحالم، به خصوص بابت موقعیت‌های گل خوبی که خلق کردیم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که علی علیپور هت تریک کرد، او نیاز داشت که این گل‌ها را بزند تا اعتمادبه‌نفس‌اش بازگردد. از تمام هواداران پرسپولیس ممنونم که صبر کردند تا ما بتوانیم به این سبک از بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی و حسینی ماهینی خاطرنشان کرد: من یک مربی هستم و همیشه مسئولیت تصمیماتم را می‌پذیرم. این دو بازیکن مؤثری هستند که مصدوم بودند. این تصمیم را گرفتم، چون کسانی که بازی می‌کردند، ریتم بهتری داشتند. به خاطر رفتار این دو بازیکن به آنها تبریک می‌گویم، چون همیشه به منافع تیم‌شان فکر کردند. به خصوص کاپیتان تیم (حسینی). او چه داخل زمین باشد چه بیرون زمین، همیشه به تیم کمک کرده است.

کالدرون درباره اینکه نتیجه رقم خورده چه میزان به قدرت پرسپولیس ارتباط داشت و چه میزان به ضعف تیم شاهین، گفت: ما شایستگی این پیروزی را داشتیم. دیدید که از دقیقه اول چگونه فشار آوردیم، تیم ما چطور بازی کرد و یک بازی هجومی انجام دادیم. این چیزی بود که همیشه دنبال آن بودم. امروز بازیکنان می‌دانستند من چه چیزی می‌خواستم و آن را به خوبی در زمین اجرا کردند. خیلی خوب بازی کردیم و در همه جای زمین حضور داشتیم. تیم حریف هیچ گزینه‌ای نداشت. در نیمه دوم ۱۰ دقیقه بازی را شُل کرده بودیم و دیدید که تیم حریف چه قدرتی دارد. ما فشاری که در نیمه اول آوردیم، اگر در نیمه دوم می‌آوردیم شرایط بهتری می‌شد، اما وقتی این کار را انجام ندادیم، دیدید تیم حریف می‌توانست حتی به ما گل بزن.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها