کد خبر : 29173

علیپور به تیم موردعلاقه برای گلزنی رسید

 علیپور به تیم موردعلاقه برای گلزنی رسید

مهاجم پرسپولیس که در پایان هفته پنجم هنوز پایش به گلزنی باز نشده، برابر تیمی قرار خواهد گرفت که بیشترین سابقه جشن گل را برابر آنها دارد.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که در فصل جدید با فشار سکوها و هواداران این تیم مواجه شده، بعد از پنج هفته امیدوار است در دیدار برابر شهر خودرو پایش به گلزنی باز شود.

نکته امیدوارکننده برای علیپور سابقه مناسب گلزنی او برابر این تیم است؛ مهاجم سرخ‌ها در جدال با این تیم تاکنون 5 بار موفق به زدن گل شده است و آمار فوق العاده‌ای مقابل این تیم از خود به جا گذاشته است.

او در فصل گذشته نیز در هر دو بازی رفت و برگشت برابر این تیم گل زد و این مساله می‌تواند امیدواری بزرگی برای او باشد تا طلسم خود در این فصل را بشکند.

بزرگترین مانع البته در این راه ناکامی علیپور در باز کردن دروازه مهدی رحمتی است.

علیپور در دوران بازیگری خود تاکنون برابر مهدی رحمتی موفق نبوده و نتوانسته دروازه گلر سابق استقلال را باز کند. او در شرایطی دو گل به استقلال زده بود که دروازه‌بان این تیم در آن دیدارها وحید طالب لو و سیدحسین حسینی بودند.

رحمتی در این فصل راهی مشهد شده و اکنون باید دید علیپور با کارنامه قابل قبول گلزنی مقابل شهر خودرو، اکنون برابر مهدی رحمتی نیز قادر خواهد بود طلسم این فصل خود را بشکند یا خیر.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها