کد خبر : 30379

علیپور: هرگز علیه همبازی‌هایم حرف نزدم


علیپور: هرگز علیه همبازی‌هایم حرف نزدم

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی است از شرایط ایده‌آل خود خارج شده و در امر گلزنی مثل فصل‌های گذشته، درخشان عمل نمی‌کند، اعتقاد دارد پرسپولیس در هفته‌های آتی از بدشانسی رها شده و روند امتیازگیری خود را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی علیپور درباره نتایج نه چندان خوب پرسپولیس گفت: ما تمام تلاش خود را به کار بستیم و شروع خوبی در لیگ داشتیم؛ هر چند در ادامه بدشانسی‌هایی پیش آمد و در ۲۰ دقیقه پایانی مقابل دو تیم مدعی سپاهان و شهر خودرو بازی را واگذار کردیم، اما لیگ تا هفته سی‌ام ادامه پیدا می‌کند و تنها ۶ هفته از آن گذشته است.

علیپور ادامه داد: پرسپولیس به زودی به دوران اوج خود بر می‌گردد و روند امتیازگیری اش را از سر خواهد گرفت. ما برنامه ریزی طولانی مدتی داریم و باید قبول کرد پس از ایجاد یک سری تغییرات، تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند. پرسپولیس پس از چهار سال مربی خود را عوض کرده و برای آن که به هماهنگی بیشتری برسیم نیاز است تا چند هفته‌ای بیشتر در کنار هم بازی کنیم. البته بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و با توجه به پیروزی مقابل پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان و استقلال زمان هماهنگی را کاهش دادند و در واقع در زمانی که تیم باید هماهنگ می‌شد نیز، ما به کسب امتیاز پرداخته‌ایم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما از مسئولیتی که بر دوش داریم، فرار نمی‌کنیم و می‌دانیم انتظار طرفداران تیم فراتر از اینهاست، ولی یکسری مشکلات هم وجود داشت که مانع از طی کردن روند پیروزی‌های‌مان بود. البته بخشی این مشکلات هم حل شده و شرایط بهتری داریم، ولی مصدومیت‌ها و محرومیت ها، خیلی آزارمان داد. امیدوارم این مشکلات با مدیریت کالدرون حل شود.

علیپور در خصوص اظهار نظری که از او علیه یک سری بازیکنان پرسپولیس منتشر شده بود گفت: مطمئن باشید چیزی واقعیت ندارد. من هرگز علیه همبازی هایم صحبتی نکردم و دلیلی هم برای این کار وجود ندارد. هیچ وقت نمی‌خواهم کسی را بکوبم و شخصیتم اینطور نیست که مصاحبه کنم و بازیکنان پرسپولیس را تخریب کنم. من کار خودم را انجام می‌دهم و بازیکنان دیگر هم همینطور. کسی در داخل تیم دلش نمی‌خواهد به پرسپولیس لطمه‌ای وارد شود و به همین علت همه ما کمک می‌کنیم تا در وهله اول بهترین نتایج را بگیریم و سپس با قدرت و سرعت بیشتری به سمت قهرمانی پیش برویم.

او درخصوص بازی کردن کنار جونیور براندائو افزود: جونیور بازیکن خوب و حرفه‌ای در تمرینات نشان می‌دهد. می‌دانم که نظر هواداران در مورد او شاید با انتقاداتی همراه باشد، ولی تا جایی که ما در تمرینات این بازیکن را می‌بینیم، او فعال و سرحال نشان می‌دهد. گل‌های بسیار خوب و فنی هم به ثمر می‌رساند، ولی به هر حال او از یک کشور با فرهنگ متفاوتی به ایران آمده و باید زمان کافی در اختیار داشته باشد تا خودش را به هماهنگی کامل با سایر اعضای تیم برساند. مطمئناً با شروع گلزنی‌های برندائو و من پرسپولیس هم جان تازه‌ای می‌گیرد و همه ما بار دیگر به سمت قهرمانی پیش می‌رویم.

علیپور در پایان گفت: از هواداران پرسپولیس که همیشه ما را همراهی و حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم، ولی باید بدانیم این تازه شروع کار ماست و هفته‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. امیدوارم بتوانیم با اتحاد در فضای مجازی و روی سکو‌ها بار دیگر همان تیم پرقدرت و متحد شویم که همه از پرسپولیس انتظار دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها