کد خبر : 26743

ابعاد جدید پرونده بلبلی فاش شد

ابعاد جدید پرونده بلبلی فاش شد

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت که یکی از شاکیان پروندۀ محمد بلبلی بود، دست به افشاگری بزرگی پیرامون پروندۀ محرومیت وی زد و ناگفته‌های جنجالی را فاش ساخت.

به گزارش ورزش 11، مالک باشگاه سپیدرود ناگفته‌های پروندۀ محرومیت محمد بلبلی را لو داد.

بیات در این باره اظهار داشت:استقلال باور نمی‌کرد رای به ضرر بلبلی باشد، آنها می‌توانستند نجاتش دهند؛ ما فقط 300 میلیون خواستیم!متاسفانه آقایان با ما بازی کردند و من را حتی تا اهواز کشاندند ولی هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم. آنها باورشان نمی‌شد رای به ضررشان صادر شود به خصوص باشگاه استقلال، که فکر می‌کردند کمیته وضعیت علیه آن‌ها یا بازیکنشان رای صادر نمی‌کند.

اعتقاد دارم باید دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد بسته شود چون این قانون است و ما اعتراض رسمی خودمان را با ارسال نامه‌ای به کمیته استنیاف، اعلام خواهیم کرد و پای این قضه هم ایستاده‌ایم. در مورد باشگاه استقلال چون بازیکن فسخ یکطرفه را به آنها ارائه داده بنابراین جرمی مرتکب خود باشگاه استقلال نیست اما به هر حال می‌توانست بازیکنش را نجات دهد.

ما به استقلال و فولاد رقم 300 میلیون را پیشنهاد دادیم اما انجام نشد. حتی با فولاد توافقنامه‌ای نوشتیم که اگر تا ساعت 12 ظهر این پول واریز نشود توافقنامه از درجه اعتبار ساقط است اما آنها پول را واریز نکردند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها