کد خبر : 14473

سکته های استقلال تمامی ندارد / پاتوسی مقصد بعدی را مشخص کرد

سکته های استقلال تمامی ندارد / پاتوسی مقصد بعدی را مشخص کرد

با توجه به مشکلات مالی استقلال که طی ۴۵ روز آینده نمی‌تواند حقوق تمام بازیکنان ریالی یا دلاری را پرداخت کند، احتمال جدایی پاتوسی زیاد است.

ایران ورزشی ، داستان تیام و استقلال را که فراموش نکردید؟ یک قرارداد سر تا پا ایراد با استقلال و بهانه‌های واهی و بعد هم امضای قرارداد با تیم عجمان امارات. استقلال و توفیقی همان موقع که با تیام در فرودگاه قرارداد را امضا کردند می‌دانستند که در صورت موفقیت تیام، نمی‌توانند او را نگه دارند. مهاجم سنگالی شرط فسخی داشت که به موقع آن را فعال کرد و از ایران رفت. او به اندازه کافی خود را در نوع نوشتن قرارداد محق می‌دانست که حتی فتحی و مشاوران بین‌المللی‌اش هم نتوانستند او را متوقف کنند. پرده دوم این ماجرا می‌تواند اتفاق بیفتد، با نقش‌آفرینی آیاندا پاتوسی.

این‌بار مدیران جدید وقتی با او قرارداد را امضا کردند و این عملیات انتقال را پیچیده و سخت جلوه دادند به طرفداران هم گفتند که با این هافبک اهل آفریقای جنوبی قراراد یک ساله و نیمه امضا کرده‌اند اما این واقعیت اصلی انتقال نیست، استقلال پاتوسی را به صورت قرضی و شش ماهه گرفته و برای خرید قطعی او باید در خرداد ماه مبلغ بیشتری را به عنوان حق انتقال قطعی به تیم کیپ تاون سیتی پرداخت کند که طبق نوشته‌های رسانه‌های آفریقای جنوبی حدود ۵۰۰-۴۰۰ هزار دلار خواهد بود، رقمی که هنوز در ایران تایید نشده ولی اصل ماجرا این است که استقلال مالک اصلی پاتوسی نیست و باشگاه کیپ تاون سیتی حق فروش او را دارد.

البته استقلال اگر بتواند در زمان مقرر این مبلغ را بپردازد صاحب پاتوسی خواهد بود و اگر نتواند میلیاردها تومان را تا دو ماه دیگر برای خرید پاتوسی بپردازد عملا او را از دست داده است. با توجه به مشکلات مالی استقلال که طی ۴۵ روز اینده نمی‌تواند هم حقوق تمام بازیکنان ریالی یا دلاری را پرداخت کند، احتمال جدایی هافبک خارجی زیاد است و به همین دلیل است که مدیر برنامه‌های او از الان سیگنال خروج را روشن کرده و برای ترک پاتوسی بهانه‌های جدید را مطرح می‌کند ولی جالب تر از همه این است که در جریان انتقال ایسما و پاتوسی رد پای همان مدیربرنامه جنجالی تیام هم دیده می‌شود و بعید نیست که پاتوسی، ایسما و منشا هم همان مسیر تیام را طی کنند، مقصد احتمالی: امارات.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها